DET FØRSTE MØTE

Hei dere!

I dag har vi hatt besøk av oldefaren og oldemoren til barna, som møtte Noah for aller første gang i dag! Jeg hadde stått opp bare en halvtime før med Noah siden jeg mildt sagt er ganske trøtt om dagen, og hadde knapt fått børstet håret mitt, og hvert fall ikke fått begynt å rydde ordentlig her hjemme. Men sånn er det bare, man kan ikke få til alt. Blitt veldig flink på prioriteringer her, for å si det sånn 🙂 Det var i hvert fall veldig koselig å treffe dem igjen, og ikke minst at de endelig fikk hilst på Noah, og fikk truffet Leo igjen. Leo var i hundre hele tiden og synes det var superstas å få litt besøk! Det er jo ikke så ofte vi får sett dem ettersom de er bosatt på toten (Hvor pappa sin familie er fra) så det er jo et godt stykke å reise.

Nå var de heldigvis i Drammen på besøk, så da var ikke veien hit like lang!

Oldefar, oldemor og lille Noah.

Veldig glad for at de hadde muligheten til å komme i dag! Noah sov lenge hos oldemoren sin, noe han ikke akkurat gjør så ofte ellers hos verken Fredrik eller meg – så det var nok godt for ham. Siden vi er unge selv er det jo klart familien også er yngre enn hva besteforeldre og oldeforeldre “normalt” sett er. Men det er jo i grunn bare en stor fordel. Flere år sammen i fremtiden, og muligheten til å se barnebarn og oldebarn vokse opp! I utgangspunktet i hvert fall – så det satser vi selvfølgelig på 🙂 For det er klart det ikke er en selvfølge uansett hvor gammel eller ung man er.

Selv er jeg støl i dag etter all byssingen og bæringen i går kveld med minstemann. Håper og krysser fingrene og alt som kan krysses for en roligere kveld, men er forberedt på det motsatte. Kos dere og nyt helgen, vi snakkes ♥

8 kommentarer
    1. Så koselig at dere fikk besøk!! Og det var garantert koselig for oldeforeldrene også!!! ❤️❤️❤️ Jeg var selv så heldig å få ha en oldemor i livet mitt til jeg var drøyt 14 år, og min bror 12 1/2 år, hun bodde hjemme hos bestemor og bestefar (farmor og farfar), i Odda. Så hver gang vi var der traff vi også henne. Kun de to siste årene hun levde bodde hun på Sjukeheimen i Odda, da hadde hun begynt å røre veldig mye og bestemor som da var enke, bestefar døde bare 65 1/2 år i 1982, klarte ikke lenger å ta seg av olde hjemme. 🌸🌸🌸🌸 Det å få ha olde i livet mitt på den måten jeg fikk, ser jeg på som en stor gave og jeg har så utrolig mange gode minner fra de årene vi fikk ha henne!!! 💜💜💜 Bl.a. leste hun Ronja Røverdatter for oss og hun leste på en måte som var helt fantastisk og jeg levde meg sånn inn i historien der jeg satt på gulvet rundt stolen hennes. 😍🌸🌸🌸🌸 Jeg håper at Leo og Noah vil få oppleve å ha slike stunder med sine oldeforeldre og at de vil sitte igjen med like mange gode minner fra sine oldeforeldre som jeg gjør etter min oldemor!!! ❤️❤️❤️ Olde var også utrolig flink til å lage mat, det er en av tingene jeg forbinder med henne. 😃🌸🌸🌸🌸🌸 Jeg unner Leo og Noah all den oldeforeldrekosen de kan få og håper de får beholde oldeforeldrene i mange år fremover!!! 💗🌸🌸🌸🌸🌸
      Jeg håper dere finner ut av dette med den voldsomme uroen til Noah og at det er noe å gjøre med det. Å gå slik med lite eller ingen søvn i lange perioder som dere gjør nå, det er uholdbart!! Hvordan påvirker all skrikingen til Noah søvnen til Leo? Klarer dere å skjerme Leo fra “bråket” på kveld og natt så han får den søvnen han trenger? Livet er ikke lett og blir desverre ikke alltid slik vi har trodd og håpet, og det kan være veldig tøft. Og akkurat nå er det kanskje ikke så mye trøst i å høre folk si at det går over, for det føles så uendelig langt frem til målstreken nå når dere er midt oppi det. Men det går over, jeg lover!!! ❤️❤️❤️❤️

    2. Så koselig med oldeforeldre på besøk. Mine gikk bort da jeg var liten. Jeg husker ikke helt når, og jeg kan ikke si at jeg husker dem heller. Hadde bare ett oldeforeldrepar som var i livet da jeg ble født. Men da de gikk bort var jeg 7-8 år eller noe sånt. Så jeg fikk ikke mye tid med dem, og jeg husker dem heller ikke. Men veldig koselig bilder av Noah og oldeforeldrene sine <3

    3. Så koselige og fine bilder:)
      Veldig kjekt at dere fikk oldeforeldrene på besøk.
      Håper dere får en bedre kveld i dag og at Noah får det bedre. Føler med dere alle!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg