FOR NØYAKTIG ETT ÅR SIDEN..

Hvert år siden jeg begynte å blogge, har jeg på denne tiden av året rotet litt i arkivet på bloggen for å se selv og vise dere hva jeg gjorde året tidligere. For hvor mye kan egentlig skje på ett år? 

Hvert år sitter jeg og lurer på hvor jeg er året etter. Hva som skjer i livet mitt, og om noe har tatt en uventet vending det året. Har jeg kanskje begynt på skole?

For to år siden nå var jeg gravid med Leo i svangerskapsuke 24. Jeg kan enda huske følelsen av hvor lettet jeg var over å komme forbi svangerskapsuke 24, for da visste jeg at den var en sjanse, enda hvor minimal den var, for at Leo kunne overleve utenfor magen om han mot all formodning skulle bli født. Jeg var på besøk i Gjøvik mens Fredrik var hjemme i den lille hybelen vår i Larvik. 

Mens for ett år siden nå.. 


Leo var 8 måneder gammel i slutten av november for ett år siden. Han hadde akkurat lært seg å krype, og var som han er nå – en veldig fornøyd og GLAD liten gutt. Vi hadde begynt å glede oss til advent og julen som skulle feires i Gjøvik, og jeg hadde fått kjøpt inn en del julegaver. Mange rolige dager hjemme og jeg hadde det ikke så veldig bra på grunn av omstendighetene og alt som skjedde mellom Fredrik og meg, men Leo er som han alltid har vært en gledesspreder og gjorde dagene mine lette, fikk meg til å glemme at jeg hadde det vondt. I november fikk vi også søsteren og moren min på besøk, hadde mange koselige shoppingrunder i byen, og pyntet pepperkaker hjemme som jeg husker Leo synes var helt storartet! 

I morgen er Leo 20 måneder gammel, og det er kun 4 måneder til han fyller to år! Han er ingen baby lenger, men han er definitivt den samme gledessprederen og flotte gutten han alltid har vært.

Stor klem

8 kommentarer
    1. Fine bilder!Leo er en fantastisk fin gutt. Kos dere masse videre! PS. Leo og Noah kunne ikke fått noen bedre foreldre en dere.
      Kos og klem Anna<3

    2. Jeg vil bare si til deg at jeg syntes du er en fantastisk mamma. Ikke la deg dra ned av andre. Du er helt fantastisk. Du stiller alltid opp for barna dine, du byr deg om dem og om Fredrik, og du vil det beste for alle. Og ikke tro at du ikke strekker til, for det gjør du. Du har en lykkelig samboer, en lykkelig snart- 2 åring, og en lykkelig baby som smiler til deg. Dette kan jeg jo selvsagt bare si ut ifra det du velger å dele, men hvis du tenker deg om tror jeg du er enig <3
      Bare husk på det, uansett hvor vondt er, hvor vanskelig det er og hvor slitsomt det er- du får det til! Du får til så inderlig bra noe så mange andre ikke får til på samme måte. Jeg er helt sikker på at du er og kommer til å være en fantastisk mor for Leo og Noah, de skulle bare visst hvor heldige de er som har både deg og Fredrik. Aldri gi opp, alltid tro på deg selv. Det du har fått til er helt fantastisk <3
      Klem

    3. Linn: Åh, jeg blir nesten helt målløs. Tusen millioner takk for alle fine ord, dette gjorde virkelig dagen min, helt ærlig <3 Vet ikke helt hva jeg skal svare en gang, haha. Det betyr så mye! Tusen hjertelig takk for at du i det hele tatt tok deg tid til å skrive denne kommentaren.

      Klem <3

    4. Så koselig å se tilbake på hvor liten Leo var og hvor mye han har utviklet seg! Må forresten si at du kler utrolig godt å ha oppsatt hår, tenker på det bilde av deg og Leo <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg