EN GLEDELIG NYHET

For en dag! En så stressende, slitsom, men utrolig fin start på enda finere desember måned.

Jeg hadde dessverre ingen mulighet til å oppdatere noe ytterligere i går, eller å oppdatere mer utfyllende enn det jeg gjorde. Men i dag kan jeg hvert fall oppdatere dere ordentlig, og jeg kan komme med en gledelig nyhet! Noah har faktisk ikke hylt like mye de siste dagene. Det kan jo fortsatt komme tilbake, men jeg velger å se lyst på det – og mistenker også at det har noe med at jeg har kuttet all melk fra kosten. Det er tydelig at han fortsatt sliter med kolikk, men det er ikke like ille. For det har jo vært rimelig ille. De timene hvor vi har merket at han ikke gråter like intenst og mye som tidligere har gjort godt for oss. De får det til å føles ut som at det faktisk kommer til å gå over en gang. Jeg tror ikke jeg helt kommer til å klare å forstå hvor tøft det har vært (Og fortsatt er, selvfølgelig) før jeg får alt litt på avstand. 

I morgen skal vi for øvrig til en kiropraktor som er veldig flink med små barn. Jeg håper at det vil gjøre noen bedringer også!

En liten trøtt gutt ♥

Vi har prøvd å ha noen rolige timer inne i dag, og ellers har vi vært en liten tur på helsestasjonen i dag også. Jeg har ordnet julekalender til Leo som jeg skal vise dere senere i dag, og gjort et telefon-intervju med aftenposten ang eksponering av barn på blogg. Nå blir det tid med Leo som hadde savnet mammaen sin i dag, og vi skal tilbringe resten av dagen med god mat og julekalender på tv. Nyt torsdagen, snart er det helg ♥

13 kommentarer
    1. Åhh så utrolig glad jeg ble på dine (deres) vegne nå! Håper så inderlig at bedringen fortsetter for Noah! Stor klem til deg <3

    2. Krysser fingrene for at det ordner seg snart for dere <3 Vet hvor jævlig kolikk kan være da søsteren mi hadde det, i 3 måneder 🙁 (ikke for å skremme) Beundrer dere virkelig for hvor bra dere tar det!

    3. Sønnen vår også skrekk lenge i strekk
      6 timer for det meste fant ut han hadde løsninger
      Og melkeallergi han har det ennå ( 10 måneder)
      Håper ikke det slikt då (?)

    4. Syns du er veldig skarp som så dette med melk i kosten, forskere har funnet ut at kolikk er grunnet melk og gluten proteiner som kommer ut i morsmelken og at barnet ikke kan fordøye dette. Ofte fordi mor ikke har gode nok enzymer til å bryte dette ned i tarmen sin. Anbefaler deg å undersøke litt mer og hent masse forskning om emnet, gjerne fra USA, da det er ganske få forskere i Norge på dette, i tilegg til at de ikke kan mye om dette. Norge hadde dr reicheldt som var en verdens-pioneer på denne forskningen men han gikk desverre bort i forrige måned. Velsigne deg og barna, de er det mest dyrebare vi har. God førjulstid.

    5. Min gutt er snart 2 og tåler enda ikke melk. Husker det var et styr når jeg amma, men så verdt det! Her merka vi forskjell etter et par dager og han ble bedre og bedre jo nøyere jeg var. Litt stress å måtte lese på alle ting du kjøper men det blir en vane:-) anbefaler gruppa Barn med melkeallergi på Facebook, jeg får masse tips og råd der:-)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg