NOAH SITT ANTREKK #2

Hei dere ♥

Vi har hatt en så fin helg! Håper dere har hatt det samme. De første dagene i desember har gått så fort, og nå gleder vi oss mer til jul for hver dag som går. Selv begynner jeg å bli litt småstressa med tanke på hvor mye som skal gjøres, og hvor lite jeg har fått unnagjort. Jaja, heldigvis er det 20 dager igjen enda og jeg prøver å stresse minimalt. Hittil fungerer det dårlig! Er så stressa hele tiden at det kan umulig være sunt. Har i hvert fall et nyttårsforsett klart: Stresse mindre! 

I dag tenkte jeg i hvert fall å vise dere Noah sitt antrekk. Han har smilt masse nå de siste dagene til både Fredrik og meg, og det gjør meg så glad, rørt og stolt på samme tid. Spesielt med tanke på hvor mye vondt han har hatt det, og at han nå kan smile mer og mer. Åh! Han blir bare større og større og ser heller ikke ut til å slutte å vokse med det første. Han kan fint bruke størrelse 6 måneder i bodyer (Selv om han bruker mest i 3 måneder) og i går brukte han til og med en body i størrelse 9 måneder. Den var for øvrig liten i størrelsen, og jeg måtte selvfølgelig brette opp på armer – men den passet fint rundt magen hans siden han er så godt og rund ♥ Hehe!

Jakke i bomull ♥ Bukse i bomull ♥ Body ♥ Ullsokker ♥ Babylue ♥

(Jeg er forresten godt inne i ammetåka og skjønte ikke før et par timer etter jeg hadde tatt bildene at det selvfølgelig er 4 (!) desember i dag. Ikke 5! Haha)

Dette fine settet med ytterjakke- og bukse fikk vi av moren til Fredrik i barselgave rett etter at han hadde blitt født. Så utrolig fint, mykt og deilig! Perfekt til å ha over body og strømpebukse når han ligger i vognposen nå på vinteren. 

Det ble sent på både Fredrik og meg i natt siden vi satte på en skrekkfilm når barna omsider sovnet. Skal man ha litt kjærestetid, så skal man ha litt kjærestetid! Det ble i hvert fall en vellykket kveld selv om det ble rimelig sent, og selv om vi kanskje er litt ekstra trøtte i dag.

Akkurat nå er vi borte på besøk en tur, som jeg skal fortelle dere mer om senere i dag! Noah sover kjempegodt, og vi andre storkoser oss med tanken på at det i dag er andre søndag i advent allerede. Kos dere med søndagen, det skal vi!

5 kommentarer
    1. Hvor er det nydelige settet fra? Venter en gutt og det så veldig fint ut 🙂
      Flotte gutter dere har!!

    2. Så fin Noah er i de klærne 🙂 Kan tenke meg han vokser fort! Ha en fortsatt fin søndagskveld!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg