NOAH ER 2 MÅNEDER GAMMEL

I dag er Noah 2 måneder!

Jeg er så heldig som får være mammaen hans. Jeg føler meg så vellykket når jeg ser på ham. Nå har vakringen vår begynt å smile veldig mye (Når han ikke gråter), og det er ingenting som er bedre enn å se han smile så bredt han bare kan. Han har fått masse hår, og gjett hva?! Det ser jammen ut til at han får mine øyne han også – akkurat som Leo har. Han er helt bedårende, og jeg gleder meg til å se hvordan han utvikler seg de neste månedene, og hvordan han kommer til å se ut måned for måned. De forandrer seg jo utrolig fort! Vi ser allerede nå at han har forandret seg mye siden han ble født.

Vi har også innsett hvor vanvittig lik han er blitt Leo når han var på samme alder. Senest i går kikket jeg på bilder fra Leo når han var 2 måneder, og skal man tro bildene er det ikke akkurat vanskelig å se at de er brødre! 





Tenk at det er 2 måneder siden du kom til verden i dag. Det er så rart. For det føles ut som jeg alltid har kjent deg ♥

9 kommentarer

Siste innlegg