ER DETTE SLUTTEN?

Hei dere!

Det går noen dager mellom hver oppdatering nå. Og forståelig nok hadde ikke alle lesere fått med seg hvorfor. Senest i dag fikk jeg spørsmål om det var slutten for bloggen min. Nei, nei, nei! Det er det aldeles ikke. Noah sine dager går veldig opp og ned for tiden, og det svinger veldig. En dag er han verre enn noen gang, andre dagen er han mye bedre. Men nå har han i det siste gitt oss mange smil og til og med litt latter! Jeg tror faktisk (og håper) at jeg skal klare å komme meg 100% tilbake på bloggen om ikke lenge. For jeg slutter definitivt ikke å blogge!

Familie kommer alltid først, og det vil den alltid gjøre. Og heldigvis har jeg utrolig trofaste og fine lesere som har full forståelse for det. Mellom slagene har jeg forsøkt å gjøre ting klart til jul, som oppe i det hele er rett rundt hjørnet nå. Vår egen jul med barna våre! I går kjøpte vi til og med juletre, og vi ble ferdig med pyntingen tidligere i dag. Leo synes det er så stas med juletre, men var litt ekstra interessert og nysgjerrig på julegavene som ligger under treet i år. Alle julegavene unntatt en er kjøpt inn, og hjemmet vårt er veldig snart klar for jul. Det skal bli så godt!

Den dagen jeg føler meg ferdig med bloggen kommer nok, men den dagen er ikke i nærmeste fremtid. Jeg føler jeg har mye mer å komme med, og håper dere vil følge med videre! ♥

Klem

15 kommentarer
    1. Såg deg endelig på kjære mamma, så voksen og reflektert du er! Og Fredeik virka veldig flink til å vere med på det han kunne vere med på! Eg beundra verkeleg innsatsen dåkon gjer, og sjølv om eg er gammal i forhold til deg, 25, så trur eg du er meir moden og klar for den oppgava enn mange på min alder. Stå på slik du gjer, og så håper eg det blir lettare for deg snart. Leo og Noah er kjempeheldige som har fått dåkon som foreldre. Klem❤️

    2. Håper du fortsetter med bloggen i flere år fremover! Elsker at bloggen din er så ærlig om mammaliver❤ Hadde selv en datter med kolikk, å er litt godt å vite at man ikke var den eneste! Jeg husker så godt at jeg gråt nesten like mye som ho, å jeg venta bare på en ny dag med skrik, lite søvn og tårer!
      God klem til deg, og god jul❤

    3. <3 <3 Synes Noah var utrolig lik deg på det nederste bildet, blikket er helt likt ditt! Så herlig han er, mange klemmer til dere alle <3

    4. For en herlig gutt! Det er så godt å se at familien kommer først, det er sånn det skal være. Ønsker deg og dine en fantastisk jul! Gleder meg til du kommer sterkere tilbake 😀 <3

    5. Ta den tid du trenger 🙂 Vi venter på deg! Forresten. Den headeren din. Er det ikke på tide å skifte den ut? Du har jo to barn nå og da bør det også vises på framsiden 😉 Skjønner at tiden er knapp, men som du sa så har du gode og dårlige perioder så da kan du sikkert få skviset det inn!

    6. Det er umulig å ikke følge med på denne flotte bloggen du har skapt!<3 Håper jo då klart du kommer tilbake snart,
      men som du sier (og er sant) familien kommer alltid først<3 God jul og godt nytt år:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg