LEILIGHETEN ER KLAR FOR JUL!

Hallo hallo!

Gjett hva denne slitne småbarnsmammaen fikk gjort i dag tidlig? Filmet litt til house tour videoen! Det innebar naturligvis at jeg måtte rydde litt (Les: MYE) i forkant, og jeg trodde faktisk jeg aldri skulle bli ferdig med å rydde her hjemme før jul, men jammen kom jeg i mål. Utrolig deilig! Er ikke hver dag så mange mennesker skal se hjemmet ditt på video, så jeg innrømmer gjerne at det sjeldent er så ryddig her som det kommer til å være på videoen.

Leo har forresten klipt seg! Nydelige, snilleste (snart) 2-åringen vår.


Nå står den hjemmelagde risengrynsgrøten på kok, Leo leker, Noah sover, og Fredrik slapper av. Det er så godt å føle seg ferdig med det vi skulle ha gjort til jul, og at vi nå helt frem til familien min kommer i romjulen bare kan ta det fullstendig med ro. Vi skal være her hjemme i morgen på julaften, og får besøk av deler av familien til Fredrik – noe vi ser veldig frem til! Det ble best om vi var hjemme og heller fikk besøk i julen, enn at vi skulle dratt med oss guttene bort, kom vi frem til. Det skal bli så koselig uansett, det som betyr noe er jo at vi er samlet ♥

Videoen av leiligheten kommer i hvert fall så fort den er klar og redigert ferdig. Gleder meg! Så lenge skal jeg bare nyte hvor ryddig det er her. Haha! Det varer sjeldent lenge med flere rotehuer under samme tak. Ha en vidunderlig lille julaften, og kos dere masse! 

God klem

12 kommentarer
    1. Så fint pyntet juletre dere har! Og nydelige Leo med ny sveis 🙂 Dere må ha riktig god jul, og kose dere masse <3

    2. Så utrolig koselig <3, ha en utrolig koselig jul med de vakre små gutta dine også han store også 😀

    3. Så fin Leo ble😃 Og så fint dere har pyntet til jul 🎄
      Ønsker dere en kjempefin julaften 🎄⛄😊

    4. Ønsker deg og guttene dine en kjempe fin jul!❤️ Håper Noah ikke gråter så mye i morgen slik at han også kan ha en fin jul og dere kan slappe av❤️

    5. Så nydelig Leo ble på håret! Ansiktet hans kom så godt frem,lille store gutten<3 ønsker dere en riktig god jul!:-)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg