GOD JUL FRA OSS!

Hallo dere!

For en flott julaften vi har hatt hittil! Vi sto opp i 9 tiden alle mann, etter en relativt lang natt med ganske mye nattevåk. Likevel rakk jeg å fylle strømpene til guttene før jeg sovnet. Leo sin fylt med smoothies, snacks, donald duck juleblad og noen små sjokoladenisser. Fredrik sin fylt til randen med godteri og masse godt, og Noah sin med litt nye klær og noen fine julesokker med blant annet reinsdyr på. Her spares det ikke på noe når det er jul, nei! Haha ♥

Å ha min egen lille familie rundt meg i denne fine høytiden betyr alt for meg. Jeg føler meg så utrolig heldig.

Jeg håper egentlig dere er alt for opptatt med familie og venner til å huske innom bloggen i dag, men jeg måtte innom bloggen en tur likevel for å ønske dere alle en fantastisk god jul  ♥ Jeg håper dere nyter den med familie, venner, nære og kjære – og at dere koser dere med god mat og godt selskap.

I høytidene er jeg litt ekstra obs på å huske å sette pris på alt jeg har. Å verdsette det. Hjertet mitt gråter for dere som ikke har det så greit i dag. Du er ikke alene ♥

God klem

13 kommentarer
    1. Masse god jul til dere Jessica!!! ❤❤❤❤
      Her tilbringes julen med noe sykdom, så formen er desverre ikke på topp, men håper det kommer seg utover i romjulen!!! 😉

    2. Anonym: Hei!

      Nei, det er jeg ikke. Har vært på melkefri kost i 6 uker, så ble rimelig oppblåst når jeg nå spiste det igjen etter jeg fikk klarsignal til å spise det igjen av helsesøster, er nok bare det du ser;-)

    3. Du burde smile litt mer på bilder..
      Fredrik ser lykkelig ut mens du ser ut som du egentlig ikke vil være der

    4. Hei lille fine familie ☺Leser bloggen jevnlig og er blitt imponert over hvordan dere takler to tette søte små ☺Fortsett slik ☺
      Og du som har kommentert at Jessica burde smile mer og ikke se ut som hun ikke vil være der : lurer på hvordan du selv hadde taklet det å ha nattevåk med kolikkbarn over lang tid? Helt unødvendig å legge igjen en slik kommentar.
      Fortsatt god jul 🌲

    5. Til Hilde Klubben Svensson: Jessica har alltid smilt på den måten 🙂 Lenge før Noah kom til verden 🙂

    6. Da må Jessica få lov å smile akkurat som hun vil på bilder uten at noe trenger å kommentere det

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg