HVIS DU IKKE FIKK DET MED DEG..

God kveld, dere!

Åh, nå kjenner jeg at jeg er sliten. Glad og sliten! Vi har hatt en fin feiring, fått slappet av, og fikk til og med noen koselige timer i kirken med Noah på dåps-opplegg mens storebror var borte på besøk så lenge. Nå føler jeg meg veldig klar for dåpen, og venter bare på at den siste pynten som jeg har bestilt skal dukke opp. Jeg gleder meg til å begynne å pynte lokaler og å gjøre alt helt klart når den tid kommer, og spesielt til selve dåpen i kirken. Det er så koselig med dåp, og jeg er så glad jeg har valgt å døpe begge barna mine ♥

Men nok om det, jeg skal ikke snakke meg helt bort! Jeg skulle egentlig bare innom bloggen en rask tur nå for å fortelle dere at dere kan se episoden vår fra Kjære Mamma på tv2sumo.no gratis nå. Enda episoden vår ble sendt på tv i starten av oktober har jeg fått mange spørsmål fra utenlandske lesere og norske lesere som har vært bortreist, om jeg ikke vær så snill kan legge ut episoden vår på bloggen.

Det har jeg dessverre ikke rettighetene til, så det kan jeg simpelthen ikke – men nå så jeg at tv2sumo kjørte en kampanje hvor man får den første måneden med tv2sumo abonnement gratis – så da kan dere jo faktisk se den gratis! Bare husk å avslutte abonnementet når dere har sett det dere skal, slik at dere ikke blir belastet for måneden etter den måneden som er gratis, hvis dere skjønner? Hvis dere ikke har lyst til å beholde tv2sumo da, bare være obs på at det koster litt til vanlig.

Dette er forresten ikke reklame, bare en liten hack til dere som har hatt så lyst til å se episoden vår. Er det innafor å skrive dette til dere? Hehe, håper det 🙂 Håper jeg ikke får noen sint mail fra tv2 nå. Haha!

Vår episode er forresten episode 15 i sesong 3.

Snakkes i morgen! God klem.

14 kommentarer
    1. Anonym: Fungerer med en gang for meg om jeg prøver å opprette ny konto i et annet navn.
      Du må ha konto. Klikker du på “få tilgang” når du er på tv2sumo.no, så kommer det opp at første måned er gratis. Men du må altså registrere deg, selv om den første måneden er gratis. For hvis du ikke avslutter abonnementet når den måneden som er gratis er over, så vil man bli belastet. Så det er bare å avslutte abonnementet på “mine sider” med en gang man har sett det man vil 🙂

      Klem

    2. åå jeg har så mange spørsmål som jeg lurer på, men de er litt personlige kanskje, og ting jeg bekymrer meg for, men jeg prøvde å sende en meldign på messenger men du svarte aldri… skal jeg skrive dem her? er redd du ikke vil svare på dem.

    3. Må si jeg er positivt overrasket!
      Syntes alltid du virket litt “skummel” fordi du ikke smilte så mye på bilder før, hadde aldri turt å kommet bort til deg. Men etter å ha sett episoden må jeg si at du virker som en moden og blid jente! En man gjerne sier hei til og slår av et par setninger med når man møtes på butikken. Fin episode. Håper deg og Fredrik har det like fint som det så ut som 🙂

    4. Var ikke det du som egentlig lovde flere videoer? Å at videoen du snakker om nå skulle komme ut før vi gjekk inn i et nytt år til og med..?

    5. Anonym: Ja, planen var at jo at house tour videoen skulle komme ut på dagen på nyttårsaften; men jeg er fortsatt ikke ferdig mer redigeringen.. Er veldig lei meg for det, men vit at eg jobber beinhardt hver eneste dag for å få til blogginnlegg og for at videoen skal komme ut så snart som mulig! 🙂

    6. Hei
      Kjære mamma sesong 3 går i reprise på TV 2 kl.19 på hverdager så en trenger ikke å ha TV 2 Sumo for å se det.
      Ønsker dere en fin torsdagskveld 🙂

    7. Hei Jessica så utrolig koselig programmet var! Var gøy å se hvordan dere ser ut og høres ut ‘i virkeligheten’! Synes dere virker som en kjempe hærlig familie og du virker som en kjempe fantastisk mor og kjæreste og person! Synes også at du på en eller annen måte minnet/lignet ganske mye på Jennifer Larence, tror dere har mange like trekk 🙂 hehe uansett ønsker deg lykke til med fremtiden. Du er helt rå! <3

    8. Det her var UTROLIG rørende og koselig innslag. Jeg ble oppriktig glad inni meg. Har lest bloggen din i lang tid, før Leo ble født, men har aldri lagt igjen en kommentar. Tusen takk for at dere delte dette med oss. Og stå på videre! Du er en fantastisk mor og har bein i nesa som står opp for deg selv og familien, til tross for all motgang.
      Stor klem!

    9. Hei! Har lest bloggen din helt siden du fikk Leo!
      Å nå så jeg denne episoden og den var utrolig bra, måten du klarer å håndtere 2 søte små gutter er utrolig modig gjort, jeg selv i en alder av 20 hadde aldri klart det.
      Stå på videre, å jeg ble faktisk rørt å fikk gledestårer selv av den episoden..
      Har aldri komentert før nå heller, men følte for at jeg måtte gjøre det, drit i hva alle andre negative personer sier om deg, du er fantastisk!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg