EN STOR DAG NÆRMER SEG


Det er 10 dager igjen til dåpen til Noah! Jøye meg, hvor ble all tiden av? Heldigvis fikk jeg unnagjort mye i desember. Kaken er bestilt for lengst, leide lokaler er i orden, pynt, bordkort og blomster er kjøpt, og stort sett alt er egentlig klart. Pynten jeg har går i fargene hvitt, sølv og lys blått, og jeg kjenner meg utrolig fornøyd med alt jeg har kjøpt inn til dåpen! Tror dette blir utrolig fint når jeg har pyntet ferdig lokalene, og dere kan tro jeg gleder meg til å vise dere.

Kusina mi, storesøsteren min og en god venn av Fredrik skal være faddere – vi er veldig glade for at de vi spurte ble så glade og så hadde så lyst til å være faddere for den lille gutten vår. Det betyr mye! 

Jeg kjenner meg egentlig litt spent på hvordan det skal gå å tilbringe 1 og en halv time i kirken med begge barna. Haha! Føler meg trygg på at Noah kommer til å være ganske rolig, kanskje sover han litt til og med – men Leo som springer rundt med et helt sinnssykt energinivå er jeg litt mer usikker på. Han er ikke akkurat verdens mest tålmodige, men vi satser på at det går bra. Han er tross alt snart 2 år og har lov til å ikke være så tålmodig når det i hans øyne alltid er så mye spennende som skjer rundt ham. Jeg glemmer aldri når vi skulle døpe Leo og jeg sto oppe ved døpefonten med ham i armene, hvorpå presten begynner å snakke og Leo gliser seg ihjel mens han ser på presten. Jeg har til dags dato aldri sett Leo smile så bredt, og det er nok et av de fineste minnene jeg har.

Forrige gang hadde vi godt over 30 gjester, men denne gangen har vi valgt å kun invitere de aller nærmeste og de som har mye kontakt med oss og guttene våre. Det føles mest naturlig slik denne gangen, og vi ser frem til en koselig dag med familie og venner hvor Noah skal være i fokus.

Jeg gleder meg så til å se nydelige lille Noah i den fine, samme dåpskjolen som både pappaen hans, og storebroren hans også ble døpt i! ♥

12 kommentarer

Siste innlegg