UANSETT HVA SOM SKJER

Jeg ble rett og slett nesten litt rørt når jeg fant igjen dette bildet av Leo og meg i går. Mulig jeg er ekstremt lettrørt etter jeg ble mamma, men. Det nederste bildet er av oss fra Leo var 3 måneder og jeg fortsatt var 16 år, og det øverste er et bilde av Noah og meg fra i dag, når han nå er på akkurat samme alder.

Uansett hvor store de blir,

uansett om de begynner i barnehagen,

begynner på skolen,

konfirmerer seg, 

og en dag vokser til å bli høyere enn mammaen sin,

uansett hva som skjer,

så vil de alltid være lille guttene mine ♥

9 kommentarer
    1. To vakre små prinser💙 Selv er jeg 27 uker på vei, og venter en liten gutt i April😍 Gleder meg til alt jeg har i vente❤

    2. Nydelig er prinsene dine💜
      Har i dag vært mamma i 18-åring, han er fortsatt lillegutten min😊Sett på bilder fra han var 10min gammel og fram til nå

    3. Tnååe, du har to kjempe søte gutter. Og de har en kjempe pen og god mor. Ønsker dere alt godt videre. Det fortjener dere virkelig. Man ser lett at du er en god mor og at barna har det godt. Ikke minst. Barna kommer til å bli kjempe bra og snill når de blir stor, selv om de er det nå også. 😉 Du har stor grunn til å være stolt både av dem og deg selv. Stå på videre. Du er en pen, snill og god mor med en nydelig personlighet. 🙂
      Ønsker deg en fortsatt fin helg. 🙂 💕

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg