HADDE ALDRI TRODD JEG SKULLE BLI SÅ PERSONLIG..

Hei alle sammen!

Det er så mange av dere som har spørsmål om dagen, og jeg får så dårlig samvittighet når jeg ser at jeg ikke rekker å svare dere i kommentarfeltet. Så nå tenkte jeg at det var på tide å kjøre en vanlig spørsmålsrunde! Dere kan stille spørsmål om hva enn dere måtte lure på i kommentarfeltet, så skal jeg få svart på så mye av det som mulig. I starten av januar viste jeg dere video av leiligheten vår, klikk HER for å se den, og det var så utrolig koselig å se at dere likte den. Jeg hadde jo også en “live” spørsmålsrunde på Snapchat for drøye to uker siden, som ble veldig godt tatt i mot. Mange av dere fikk det med dere, og det var koselig med så mye positiv respons! Jeg må jo si at jeg tidligere har vært veldig ukomfortabel når jeg filmer meg selv, men nå går det mye bedre. Hehe!

Nå som jeg endelig er ordentlig i gang med videoblogging, eller videoer i forbindelse med bloggen generelt, så er det jo med en gang litt lettere å fortsette. Derfor kommer svarene på dette også på video. Jeg kan høre med Fredrik om han vil hjelpe meg med videoen, slik at han kanskje kan lese opp spørsmålene når vi filmer! Vi får se ♥




Selv om jeg tenker mye over hva jeg deler med dere, så skal jeg ikke legge skjul på at jeg har delt mye personlig. Jeg vil selvfølgelig komme til å svare dere på så mye jeg føler er greit. Som jeg leste her om dagen: det er en vesentlig forskjell på privat og personlig. Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle bli så personlig som det jeg har vært her på bloggen, men jeg skiller selvfølgelig mellom hva som er personlig, og hva som blir for privat.

Måtte dere ha en fin tirsdag, så gleder jeg meg til å lese spørsmålene deres!

Klem

27 kommentarer
    1. Hva tenker dere begge om at dere har blitt så unge foreldre, og til to? Og med at Fredrik har utdanning, når skal du ta vgs?
      Må bare si, fyfader for to fine, flotte foreldre dere er! Leo og Noah kunne ikke bedt om noen bedre foreldre. De som tar det å være unge foreldre som en negativ ting, burde virkelig se på dere to! Ønsker dere alt godt videre i forholdet. Husk, det er alltid en negativ side i ett forhold, men se derfor på alle de positive!! Dere er såå sterke, og dette fikser dere lett. Håper dere klarer å sette tid til hverandre også, ikke bare tid til barna! Kjærligheten er viktig med to små barn.
      Ønsker dere alt godt!
      Ha en superfin kveld, alle fire!

    2. Hvis Fredrik skulle bestemt navn til guttene helt selv ville det vært?
      Hvis du/Jessica skulle bestemt navnene til guttene helt selv, hav ville du valgt?
      Det samme med jentenavn^
      Hvor mange flere barn ønsker dere dere? Og når skulle det blitt? Eks: når Noah er 3 år

    3. Hvilke 3 ting er du mest fornøyd med med deg selv? Og hvilke 3 ting er du mest fornøyd med med Fredrik? 🙂 Av og til er det fint å tenke over slike ting og si det høyt <3

    4. Du har jo ikke lagt skjul på her på bloggen at du og Fredrik har litt problemer i forholdet for tiden. Jeg håper selvfølgelig at dere kommer dere gjennom det, men sett at det skulle føre til brudd; har dere gjort dere opp tanker om hvordan dere skulle gjort det med barna da? Altså, hvem de skulle ha bodd hos? Begge hos deg, begge hos Fredrik, eller skulle dere hatt en hver?
      Hvilket etternavn har barna? Ditt, Fredriks, eller en blanding?
      Har du, Fredrik eller barna noe mellomnavn?
      Sett at følelsene mellom deg og Fredrik forsvant, ville dere da fremdeles holdt sammen for barna?
      Om du fant ut at du var gravid igjen nå, hva ville du gjort?

    5. -Hvordan ser du for deg at livet ditt er om 5 år?
      -Da du gikk gravid, var det mange som kom med blikk ute på gata?
      -Har du alltid hatt stor interesse for skriving? Du skriver så utrolig godt!

    6. Spørsmål jeg har lurt på lenge: hvordan klarer du gå med løst hår og ha små barn ? Hi hi, jeg føler det henger seg fast i barnehender eller full i snørr og mat 🙂 du har jo kjempeflott lang hår. Kan vi få se bilde av deg med håret opp en gang?

    7. Er Leo i barnehagen hver dag?
      Ønsker du/dere flere barn i fremtiden?
      Hvilken linje tenker du å gå på når du starter på vgs?

    8. Hva tenker du om å dele opplysninger som feks at barna er syke? Hvor går grensen din og hvorfor?
      Hva er fordelene med å ha to tette barn?
      Hvilke blogginnlegg er de mest leste?
      Hvordan kommer du opp med nye blogginnlegg hver dag?

    9. Hvordan går det med deg og Fredrik?
      Hvor var det du og Fredrik møttes for aller første gang?
      Hva er det beste med å ha barn?
      Hvordan greier du å blogge å ha 2 barn på samme tid! Du er virkelig sterk, selv er du bare 18 år!❤
      Hvem sminkeprodukter anbefaler du?

    10. Har du mulighet til å kjøpe leilighet?
      Hva vil du studere?
      Hva tenker du om merkeklær til små barn?
      Hvorfor har du ikke nevnt familien noe særlig (mor far søsken) på bloggen?
      Kan du komme med flere oppskrifter og tips i en hektisk hverdag?
      Hva tenker du om plastiske operasjoner?
      Kunne du vært med på bloggerne om du ble spurt?

    11. -Hvordan går det EGENTLIG med deg?
      -Vil du ha fler barn?
      -Er hjemmet ditt så ryddig hele tiden?
      -Hvis du skal gå ut i fra personligheten barna dine har nå, hvordan blir de som voksen?
      -Hvor er du om 5,10 og 20 år?
      -Hva var det du ville utdanne deg til, og når begynner du?
      -Er barna mammadalt eller pappadalt?
      -Hvilken prevensjon bruker du nå?
      -Har du tid til å pleie deg selv?
      Jeg har selv et barn på 4 mnd og det er hektisk, men jeg har ikke to barn der den ene har kolikk. All respekt til dere! ❤

    12. 1. Hva er egentlig drømmen din innen karriere? Hva har du lyst å jobbe innen? Yrke, utdanningsretning?
      2. Hvordan møttes du og Fredrik?
      3. Har du lyst å flytte, f.eks til et annet sted i landet eller utlandet senere?

    13. 1. Hva er favoritt tv serien din ?
      2. Hva er favoritt filmen din ?
      3. Liker dere skam ?
      4. Hvordan går det med deg og fredrik nå ?
      5. Hva tenker du om mobbing og utestegning,sånn i forhold til bursdager og slik ? synes du det er greit barn invitere alle bortsett fra 1-4 stk ?
      fine bilder 🙂

    14. -Hvorfor slutter du å spise godis? (Tenker du på vekt, utseende osv) husk at det er låv å unne seg litt😃
      -hvor høy er du?
      -hva gjør du når du har egentid?

    15. Hvordan er kvelds-/leggerutinene til barna? Sover de hele natta, og når våkner de om morgenen?
      Kan du beskrive en normal dag for dere? Morgen til kveld?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg