SÅ LENGE VARTE DET…

Hei alle sammen!

Jeg har sjeldent vært så trøtt som det jeg var da jeg våknet i dag tidlig. Av ulike grunner, deriblant jobb, var jeg ikke i seng før litt over 02:00 natt til i dag – og Leo våknet første gangen rundt klokken 05:00 i dag tidlig med å hoppe på meg og hviske “Mamma? Mamma?!” konstant i ørene på meg. Herregud, jeg var så trøtt at det føltes som at øynene mine var limt igjen! Hadde det bare vært denne ene dagen, så hadde det selvsagt vært noe annet, men det blir veldig lite søvn om dagen, og det merkes godt. Selv om jeg sjeldent har vært like trøtt, så var det faktisk godt å komme i gang med dagen når jeg først klarte å tvinge meg selv opp av sengen! Det er jo tross alt helg i morgen og alt, og søvnen kan jeg jo uansett ta igjen når barna er eldre. Haha!

Noah og jeg har vært ute på litt forskjellig allerede tidligere i dag, og i og med at han sov da vi kom hjem i 11-tiden (Til en stor forandring!) så tok jeg meg 5 ekstra minutter til å lage en skikkelig brunch til meg selv. Ofte blir det bare til at jeg må kaste i meg noe fryktelig lettvint med ham sittende smilende på armen, så nå trodde jeg at jeg hadde en gylden mulighet ved at han kom til å sove en stund. Og i det jeg skal sette meg ned og spise – så hører jeg latter fra vognen hans, han er plutselig våken og ligger og ler, og er i tillegg veldig klar for at jeg skal løfte ham opp. Haha, så lenge varte det! Noah er veldig sånn, han vil knapt sove noe på dagen om han ikke ligger tett inntil meg, og flytter jeg på meg, så våkner han! Så da ble det en liten lunsjdate istedenfor, og det gjør selvsagt ingenting – sånn er det å være mamma, man får ikke akkurat lunsjpause!

Jeg ønsker dere en veldig fin torsdag! 

9 kommentarer

Siste innlegg