EN FIN OVERRASKELSE!

Vi fikk oss en herlig overraskelse i går da jeg skulle legge meg sammen med Leo og Noah. Om de er litt umulig å legge, hjelper det å legge seg sammen med dem. Jeg var i tillegg fryktelig trøtt og sliten, så da tenkte jeg at jeg like gjerne kunne gjøre det. Noah hadde vært utrolig sutrete og hadde skreket mye på grunn av at han har tannfrembrudd, så da det banket på døren kunne jeg ikke la være å tenke at det var en nabo av oss som lurte på hva i alle dager som foregikk. Men der tok jeg ganske feil!

Jeg går i undertøy ut soveromsdøren med Noah på armen når jeg hører at Fredrik roper inn at det ikke var noen, samtidig som jeg leier Leo ved siden av meg. Og der står plutselig søsteren min! Det er lenge siden jeg har vært så overrasket, og Leo ble kjempeglad for å se henne igjen!

I dag kom min mamma også på besøk hit, og skal være her i helgen for å tilbringe tid med oss og barna. I dag er jo faktisk Noah fem måneder også, og jeg går snart i bakken over hvordan månedene flyr avgårde. Tenk at han snart er et helt, halvt år gammel! Nå ligner han bare mer og mer på storebroren sin – med fine blå øyne og verdens fineste lille smil. De er så like, men samtidige så forskjellige. 


Ha en fantastisk helg alle sammen! Her er den allerede godt i gang, og jeg gleder meg til nok en fin helg med mine to små!

10 kommentarer
    1. Så koselig med besøk, håper dere får en fin helg sammen! <3 Var det Julie eller Jennifer som kom? 🙂

    2. Henny Honeymoon: Hva er formålet med kommentaren din?

      Det er tusenvis av mammabloggere der ute, hvorfor sammenlignet meg med henne når vi er så åpenbart to vidt forskjellige mennesker med ulike verdier, skrivestiler og blogger? Er det fordi hun er den eneste som har “lykkes” med blogg? Det at noen velger å skrive blogg når de har fått barn tidlig, er ikke dermed sagt at de vil bli Anna Rasmussen 😉 Liker du forresten å bli sammenlignet med andre?

      Til din informasjon kan jeg i hvert fall si at den eneste likheten mellom Anna og meg er vel at vi begge fikk barn i ung alder og at vi skriver blogg 🙂 Vil ikke akkurat si at det er så innmari mye, men det er kanskje bare meg!

    3. Jeg skjønner ikke helt hvorfor jessica skulle ligne på Anna Rasmussen med det innlegget her? Ikke er det clickbait og ikke skriver hun likt som henne. Nei sorry ass, denne bloggen er unik.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg