DE VANSKELIGE INNLEGGENE.

Hei dere! Vet at noen av dere ønsker flere hverdagsinnlegg. Egentlig så synes jeg det er så vanskelig med hverdagsinnlegg om dagen. Synes i grunn at det er vanskelig å skrive så mye i det hele tatt, for jeg har så mange tanker. Men jeg synes det er så utrolig kjedelig å høre at noen synes det er en så deprimert stemning her inne, at jeg skal selvsagt gjøre det jeg kan for å lette den. I dag tenkte jeg derfor å vise dere antrekket til Noah! Jeg synes det er så koselig å vise dere hva barna har på seg, spesielt nå som det går mot lysere tider.

♥ Lyseblå ulldress ♥ Tøffel-sko ♥ Bamselue ♥ Bukse med fot ♥ Body ♥

Jeg kjenner på en enormt stor glede av å se at barna kan ha på seg litt lettere klær nå, enn bare lag på lag med ull, sammen med minusgrader på gradestokken før vi går ut på tur med vognen – for det betyr jo at vinteren går mot slutten og det er absolutt ikke feil synes jeg!
I forbindelse med at noen mente det var en litt deprimert stemning her inne, så vil jeg bare si at jeg er ikke deprimert, og jeg er heller ikke konstant trist selv om alt ikke går helt som det skal for oss, og hver dag er overhode ikke kjip og vond. Faktisk så føler jeg at til tross for at en del ting ikke er helt bra, så har jeg det ganske fint innerst inne!

Jeg har så mye fint i livet mitt, og jeg har så mye å smile for. Jeg har dere fine lesere, jeg har to verdens fineste gutter, jeg har mange mennesker som er glade i meg, og jeg har så mye fint jeg kan glede meg til i tiden fremover. Det er ikke alltid like lett å se slikt på livet når man møter motstand, og noen dager er det greit å sette seg ned og tillate seg selv å være litt lei seg. Det jeg imidlertid synes er viktig, er at man ikke setter seg ned og er lei seg for den samme tingen, om og om igjen!

4 kommentarer
    1. så mye søtt Noah har, savner den babytiden nå,går så altfor for den tiden.
      Nydelige bilder av gutta også <3
      ha en fin lørdag Jessica 🙂

    2. Flott antrekk 🙂 Liker bloggen din, og synest det er bare bra at ikke alle innlegg er rosenrøde. Livet har jo tross alt bra og mindre bra perioder. Og fint du skriver det som opptar deg og du tenker på. Ha en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg