NOK ER NOK

Hei alle sammen, og håper dere har hatt en god helg!






Jeg har fått nok av henvendelser fra mennesker som mener jeg burde legge ned bloggen min, typ “Du er jo så oppegående, hvorfor i alle dager blogger du?” Akkurat som at det ene utelukker det andre.

Det er jo faktisk mitt valg om jeg vil skrive blogg, og når jeg har kommet så langt som det jeg har, så har jeg ikke lyst til å gi opp med det første. Jeg har mange tusen lesere hver dag som jeg vet setter pris på å lese bloggen min, men så har jeg selvfølgelig som alle andre bloggere også mennesker som ikke liker verken meg, bloggen min eller familien min, men som av en eller annen fryktelig ulogisk og merkelig grunn likevel har fulgt bloggen min i veldig lang tid.

Jeg skal ikke gi de så mye oppmerksomhet, for jeg vil heller gi den til de som liker å følge med på bloggen, både nye lesere og lesere som har fulgt meg i lang tid og som liker bloggen. Det er så utrolig gøy å ha muligheten til å jobbe med dette når jeg er hjemmeværende med Noah! Det å kunne nå ut til så mange mennesker er utrolig givende og spennende, og jeg føler helt ærlig et stort ansvar for hva jeg skriver her inne.

Jeg kommer ikke til å kutte ut bloggen fordi enkelte mener at det er til det beste for meg. Jeg håper og tror at jeg fortsatt forblir oppegående og relativt fornuftig selv om jeg fortsetter å blogge fremover, haha. For jeg blir forhåpentligvis ikke automatisk dum fordi jeg blogger, og jeg har heller overhode ingen planer om å slutte i nærmeste fremtid.

Man trenger ikke alltid være enig i alle med hva de foretar seg eller gjør, men det er likevel utrolig viktig å vise respekt uansett. Og det går begge veier. Jeg forstår at alle ikke kan like bloggen min – det er for ordens skyld helt greit, og da er det jo bare å unngå den. Det er jo faktisk mitt valg om jeg vil blogge, og ditt valg om du vil følge med eller ikke! 

Klikk gjerne på liker knappen under blogginnlegget om du er enig ♥

16 kommentarer
    1. Hei! Vet dette ikke har noe med dette innlegget å gjøre. Men hvor ble der ha gjesteinnlegget fra Fredrik?Slettet du det?

    2. Heidi: Hei! Ja, og synes det var supert at du spurte slik at jeg har forklart det på forhånd til de som garantert hadde kommet til å komme med kommentarer til hvorfor jeg slettet det 🙂

      Tidligere har jeg fått mye klager på at gjesteinnleggene til Fredrik har mye skrivefeil, gjentagende ord, og feil ord i feil sammenheng – dermed begynte jeg å rette, og gikk over innlegge hans slik at det ikke fantes skrivefeil eller overnevnte tilfeller i det gjesteinnlegget han skrev i dag. Da kom det to kommentarer og noen meldinger om at det var så teit av meg å skrive at det var gjesteinnlegg når de mentecdet var tydelig at jeg hadde skrevet det for han. Dette stemmer klart ikke, det var Fredrik som skrev blogginnlegget i sin helhet. Men dere som leser bloggen og hat lest den i to år legger selvfølgelig merke til det når jeg retter i hans tekst (noe jeg for ordens skyld IKKE gjorde på eget initiativ, men på grunn av mange klager)

      Da fjernet jeg det, og ble veldig frustrert fordi det er noen som klager uansett hvordan ting blir gjort. Det synes jeg er synd. Har bestemt fremover at jeg ikke kommer til å rette blogginnleggene hans, og så får jeg heller ta i mot klagene som kommer til å gå skrivefeil og nevnte feil og mangler i blogginnleggene hans. Jeg orker nemlig ikke bli beskyldt for ting jeg ikke har gjort 🙂

    3. Ikke bry deg om de negative kommentarene du får. Det skulle vært en egen knapp for de som vil komme med slike sure oppstøt slik at man kan velge å se de POSITIVE kommentarene. Fortsett som du gjør, og du har mange lesere og folk som heier på deg! Du kan velge å fokusere på det 🙂
      Klem

    4. Syns det er veldig bra at du driter i de negative kommentarene! Er ikke innom ofte her, men en gang i ny og né og du virker som en veldig oppegående og ærlig jente, jeg setter pris på ærligheten din rundt alt, men spesielt rundt forholdet til deg og Fredrik, ettersom så veldig mange pynter på alt og ikke vil vise at forhold ikke bestandig er tipp-topp! Personlig hadde jeg slitt med å gjøre det, for jeg hadde vært bekymret for hva folk hadde tenkt om meg, så jeg ville bare si at jeg syns det er skikkelig tøft gjort av deg! 🙂
      Ellers vil jeg bare si at du er nydelig når du smiler med tennene, slik som på bildene over 🙂

    5. Synes du har en fin blogg jeg:) Jeg ble også mamma som 16 år, og det var ikke like lett.Det var ikke fordi jeg ble mamma men alle rundt. Nå er jeg 32 år har 3 flotte barn som jeg elsker over alt <3 Og en blogg jeg er stolt av! Fortsett med den jobben du gjør og vær stolt av deg selv:)

    6. Nydelige bilder ❤ Ikke bry deg om negative kommentarer. Bunner i sjalusi over at du tørr å dele ting så åpent som du gjør. Stå på videre 🙂 Hilsen en annan mamma bloggere 😉

    7. Altså.. wow, Jessica! Du må gå oftere med flette! Det kledde deg skikkelig!
      Ønsker dere en god påske <3

    8. Hei! Jeg ville bare hoppe innom og skrive at jeg syntes du var utrolig pen på bildene i dette innlegget! Du er jo utrolig vakker som normalt også, men disse bildene var dy kjempe vakker på! 🙂 håper du har en fin start på påsken!

    9. Så koselige bilder! Rørende å se de to små. 🙂 Du må forresten gå mer med flette. Så utrolig fint!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg