GODE NYHETER!

Annonse

Hei alle sammen! Da er vi trygt plassert på hytta på fjellet, vi storkoser oss og nyter påsken. Jeg har faktisk ikke helt klart å innse at det faktisk er påske enda.

Det er virkelig helt herlig med et lite avbrekk fra hverdagen – den kan jo bli ganske så ensformig når man har små barn og alt som følger med. Selv om jeg absolutt er veldig glad i hverdagen vår – så merker vi at vi hadde godt av å komme oss bort litt. Det skjer jo ikke akkurat så fryktelig ofte! Hytta vår ligger utrolig fint til på fjellet, så det å få på ullundertøy, ta på oss tøfler og nyte tid med barna er bare det beste som finnes. Leo elsker jo simpelthen også å være ute, så det passer oss midt i blinken nå som vi er på fjellet. Barna har det så flott her oppe, og vi har virkelig fått en fantastisk start på ferien.

I dag har jeg fått muligheten til å dele noen gode nyheter med dere! Nå i dag starter nemlig midseasonsale hos Nordens største ungdomsbutikk på nett, Kidsbrandstore.no (Klikk på navnet for å komme til nettbutikken deres) det vil si at i en uke fra nå av er det opp til hele 60% rabatt på nesten hele nettbutikken! Der finner du kjente og verdensledende merker som Ralph Lauren, Gant, Hilfiger, og Lyle & Scott.

Nå frem mot sommeren passer det jo helt perfekt å fornye garderoben til barna, og Kidsbrandstore.no har allerede blant annet et stort utvalg av utrolig mye fint sommertøy til barn og ungdom av kjempegod kvalitet. Det er jo kun to måneder igjen til juni og til sommeren er i gang! De er opptatt av nettopp kvalitet og tilgjengelighet, og det ser man raskt etter en tur i nettbutikken deres. Selv handler jeg utrolig mye klær til barna på nett, det er jo så lettvint, og gjøres enkelt hjemmefra. Kidsbrandstore.no har rask levering og gratis retur, og prisene er helt supre – især nå som det store salget er i gang! 



Nå håper jeg dere har fått en like fin start på påsken som det har vi, så snakkes vi selvfølgelig litt senere ♥ Ønsker dere en herlig torsdag videre!

3 kommentarer
    1. Hei Jessica! jeg har fulgt bloggen din en stund, og ville bare si jeg synes det er så flott å se deg smile litt mer på bildene du legger ut! det kler deg virkelig

    2. Takk for tipset 🙂 Jeg er voksen men veldig høy og tynn så passer barneklærne til Gant og polo perfekt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg