DET FØLES HELT HÅPLØST!

Mine største gleder her i livet ♥

Hei alle sammen!

Jeg har vært mamma i over 2 år, og likevel blir jeg aldri noe mindre trøtt om morgenen. Jeg blir aldri vant til det! Haha! Jeg er altså så trøtt, og merker at jeg virkelig ikke er skapt for å stå opp grytidlig. Jeg gjør det selvsagt som den største selvfølgelighet for guttene mine, men jeg er like trøtt hver eneste tidlige morgen uansett hvor tidlig jeg legger meg kvelden før. Det er jo helt håpløst. Haha! En liten funfact: Før jeg fikk barn kunne jeg sove til 16:00 på ettermiddagen uten det minste problem. Akkurat det har jeg ikke gjort på en stund, det sier jo egentlig seg selv – og jeg må bare le når jeg tenker på alt vi har rukket å gjøre innen klokken er 16:00 på en vanlig dag, for å så tenke tilbake på at jeg kunne ligge i senga og ikke ha startet dagen en gang før jeg fikk barn. Ting forandrer seg, for å si det sånn 🙂

Ellers har jeg og lille vennen min har hatt en forholdsvis rolig dag! Er man fullstendig gått fra vettet når man lenge sitter og kikker på barnet sitt når det sover? Jeg har sittet så mye og sett på barna når de sover at jeg begynner å tro at jeg er gal. Det er jo bare så herlig å se på at de sover fredelig i sengen sin eller ved siden av deg. Det lille mennesket som trenger akkurat deg så utrolig mye. Nei, jeg håper jeg ikke er den eneste som mener at å få barn er noe av det største man kan oppleve, for det mener jeg virkelig.

Dagen vår har faktisk gått så i ett at jeg fikk helt sjokk når jeg så på klokken for noen minutter siden. Nå skal jeg straks gå i gang med å lage litt kveldsmat til Leo som skal legge seg om en liten stund, så snakkes vi igjen om ikke så lenge ♥ God klem!

7 kommentarer
    1. Mine på 1,2 og 6 år legger seg 1930-2000.
      Kjenner følelsen av hvor mye man får gjort ut av dagen. Ifriterende når man skal finne på noe sammen med barnløse, og må vente til kl10-12 og de har stått opp.
      Men jeg var slik selv før jeg fikk barn

    2. Syns du legger ut så fine bilder! Alltid respektfulle bilder av barna og deg selv, uten at det er ekstremt posert. Du stråler for tiden, og hårfargen kler deg virkelig! Håper våren blir en kjempefin tid for dere, og at dere får fanget enda flere gode minner på bilder. Takk for alt du deler, og for at du lar oss følge deg. Du er en flink mamma!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg