GJESTEINNLEGG: SVARENE PÅ SPØRSMÅLSRUNDEN

Gjesteinnlegg av Fredrik

Må si at det er sykt morsomt å lese hva dere lurer på. håper at noen av dette gir dere svar på det dere lurer på.

Hvordan går det med deg og Jessica?

– Det går veldig opp og ned.

Hva er det egentlig som har skjedd?

– Det er mye som har skjedd når man lever oppå hverandre hele døgnet så og si.Konflikter oppstår. Vi har begge gjort ting vi angrer på.

Kan du skrive gjesteinnlegg en gang i måneden?

– Ja.

Vil du ha flere barn, isåfall når?

– Tanken på barn er veldig hyggelig, jeg elsker de barna jeg har men akkurat nå holder det med de vi har.

Hva er det beste og verste med Jessica?

– det beste med Jessica er personligheten hennes. det at vi klikker så godt sammen. det er så vanskelig å forklare men det er bare noe med Jessica jeg ikke kan få nok av. Det verste med Jessica er noen ganger temperamentet hennes, og at hun er kontrollfrik av en annen verden. Ingenting skjer i hjemmet uten Jessica vet om det og har skrevet liste om det.

Hvorfor jobber du så mye for tiden?

– Fordi jeg gjør meg klar til fagprøven og vil tjene nok av egne penger.

 Ønsker du å gifte deg med Jessica?

– Hvis jeg lever så lenge så ja;) neida. En vakker dag når alt har falt på plass og jeg føler meg klar.

Hvem er “sjefen i forholdet”?

– Ikke meg, det er hvert fall sikkert;) haha

Hva gjør du som regel når du er sammen med vennene dine?

– Ser på fotballkamper sammen, er på kino, spiller fotball.

3 ting du elsker mest med utseende til Jessica?

– Rumpa, lår og ansiktet.

Hva er det verste som kan skje deg?

– At jeg mister barna mine og Jessica.

Hva er deres beste minne sammen?

– Selvfølgelig er det beste minnet vårt da barna våre ble født. men hvis vi skal ta med kun mitt og Jessicas sammen så måtte det blitt en varm sen maikveld i 2014, to måneder før Jessica fant ut at hun var blitt gravid, sola var på vei til å gå ned og Jessica og jeg gikk ned på stranda alene for å bade, vi hadde hele stranda for oss selv. vi vasset ut i det varme deilige sommerværet mens solen gikk ned. Vi var der til langt ut på natt, det var en lidenskapelig kveld.

Hva har dere til felles?

– Vi elsker skrekkfilmer begge to selv om Jessica får mareritt og søvnparalyse av det. Ellers er det ikke så mye men utrolig nok så passer vi jævlig godt sammen.

Hva er det verste som har skjedd i forholdet deres?

– At det ble slutt.

Føler du det er viktigere å være med venner og sette deg og dine behov først? Fremfor familielivet, jenta di og barna?

– Nei, såklart ikke. jeg setter alltid familien min først. 

Jessica uttaler seg veldig ofte om samfunnsmessige ting som det virker som hun ikke helt har peil på. Er hun ofte sta på meningene sine?

– nja, selv om hun vet hva hun prater om, så er hun jævlig sta.

Du, Fredrik nevnte i et innlegg (om ikke flere ganger) at du sover på madrass på Leo sitt rom. Gjør du fortsatt det? Og Jessica er på soverommet med Noah?

– Nei, Leo sover nå i egen seng og Jessica, Noah og jeg sammen i sengen vår.


 

Hva er tankene dine om når barna skal begynne på skolen.. Gleder eller gruer du deg mest til den tiden?

– Jeg gleder meg mest, det kommer til å bli en utrolig morsom tid. jeg vil lære Leo og Noah alt jeg kan og følge dem opp så bra jeg kan. selvfølgelig kommer det til å bli utfordringer og det er veldig rart å tenke på at de skal vokse så mye og så fort. men alle år har hver sin sjarm.

Hva slags jobb har Jessica tenkt på, med tanke på at hun ønsker en utdanning? / hva synes du Jessica kunne blitt?

– Jessica har snakket om å bli psykolog helt ærlig må jeg si at jeg synes hun passer det veldig godt. hun er veldig glad i mennesker og hjelpe andre folk, og veldig flink med ord. 

Hvordan går det om dagene?

– Med meg går det helt fint. Jobber og står på. gleder meg til hver dag når jeg kommer hjem til barna.

Hvordan tror du 2018 blir slik ståa er nå?

– det er vanskelig å si. Jeg håper at ting løser seg sammen med Jessica. og at vi fortsatt har den fantastiske familien vår samlet..

Hva planlegger du/dere for sommeren?

– jeg skal ha tre uker ferie, har ikke planlagt så mye. Jessica skal kanskje på syden ferie i høstferien men ikke i sommer. jeg skal på en liten hyttetur med kompiser. men utenom det har jeg ingen planer, skal bare kose meg hver eneste dag med familien.

Hva utdanner du deg til?

– Noe innefor salg. jeg har snart fagbrev i salgsfaget.

Kan du fortelle om en morsom historie med deg og jessica?

– når jeg gikk 1 vgs så bodde ikke jeg og Jessica sammen, derfor pleide vi så klart å prate masse på meldinger, men så var det da denne ene gangen. jeg hadde sendt melding til læreren min angående at jeg var syk. Og så snakket jeg med Jessica og sendte noen meldinger som ingen andre skulle se for å si det sånn, og de endte opp hos den kvinnelige kontaktlæreren min som er 40 år. jeg så dette sekunder senere og sendte fem meldinger med en gang etter hverandre, hvor jeg påpekte at det var feil og at det ikke var meningen å sende den til henne osv.  Alt dette hadde gått fint, om læreren min bare hadde svart. Haha.. noen dager senere måtte jeg hu i gangene. Må være de mest kleine sekundene i mitt liv. Haha.

Trykk på “liker” knappen under om du likte innlegget til Fredrik!

6 kommentarer
    1. Anonym: Hei!

      Det var Fredrik som svarte på spørsmålene. Man ser ganske tydelig forskjell på skrivemåten vår. Om du ønsker bekreftelse på dette fra Fredrik kan jeg ordne det. Jeg må bare spørre, ble veldig nysgjerrig nå – spesifikt hva mener du han ikke har vært ærlig om?

      Ha en god helg!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg