VI GLEDER OSS!

Hei dere!

Åh, er det en dag i uken jeg virkelig elsker, så er det torsdager – så gjett om jeg har kost meg hittil i dag! Jeg vet faktisk ikke 100% hvorfor det er blitt sånn, det har bare vært en skikkelig god dag i uken for meg i lange tider nå, så kan jeg ikke annet enn å smile når det endelig er torsdag igjen. Kanskje fordi helgen er så kort unna, samtidig som det ikke er helg riktig enda, slik at jeg går og gleder meg til Fredrik og Leo skal ha helg sammen med oss? Jeg vet ikke, ikke er det egentlig så nøye hvorfor det er slik heller. For det finnes uansett lite som slår følelsen av å våkne opp om morgenen og bare vite at man har en fantastisk dag i vente ♥

I dag har jeg handlet inn litt sommertøy til Noah! Det var så herlig å gå i butikkene i dag og se at så mange butikker hadde fått inn en del sommertøy, da vet man liksom at det virkelig begynner å nærme seg varmere tider. Jeg har naturligvis også kjøpt inn en del til Leo, men det har jeg gjort på nett – og det har ikke kommet i posten enda. Jeg har alltid hatt følelsen og oppfatningen av at det er mer utvalg i jentetøy til babyer og små barn, enn det er utvalg i klær til gutter – men etter i dag skal jeg virkelig ikke klage. Jeg fant så utrolig mye fint og tenkte derfor at jeg kunne dele noen bilder av noe av det jeg har kjøpt i dag med dere! 









Jeg må si at jeg faktisk har funnet minst like mye fint til Leo. Det skal bli så herlig og endelig kunne kle dem opp i litt lettere tøy enn lag på lag med ull og merinoull, og dette blir jo også Noah’s aller første sommer! Rart å tenke på at han aldri har opplevd en sommer, og vi skal gjøre den så fin som overhode mulig. Vi gleder oss så mye alle sammen her hjemme! Det skal bli så fint å få dele denne sommeren med dere og ikke minst alt det koselige vi skal finne på! Håper dere har en like herlig torsdag som meg,  så snakkes vi igjen litt senere i dag ♥

15 kommentarer
    1. Så mye fint tøy 😍 Hvor handler du barnetøy? Syntes liksom ikke Larvik har så mange fine barnetøysbutikker, foruten Minidryss…(?) Eller er det bare fordi jeg er nyinnflyttet og ikke vet hvor skattene er… 🤔

    2. Martemeomamma: Hei!

      Jo, det gjør jeg absolutt – men når det er på mail, instagram meldinger, facebook-meldinger på min private profil, snapchat, meldinger på facebook-siden til bloggen og her på bloggen, så blir det noen ganger litt mye. Spesielt når det blir i tillegg til to blogginnlegg hver dag, så i perioder kan jeg være dårlig til å svare. Men jeg gjør så godt jeg kan! 🙂

    3. Så bra <3 Måtte bare spørre for har aldri fått noe svar.Jeg svarer alltid mine lesere, men har full forståelse for at det kan bli mye noen ganger <3 Kjempe fin blogg du har, og nydelige barn <3

    4. Veldig fine klær! 😊 Hvilken str har du kjøpt det i? Har en gutt som er et par uker yngre enn Noah, og synes det er vanskelig å kjøpe klær som han skal bruke hovedsakelig juli/august. Han bruker nå 68 og kan sikkert gjøre det en stund til, teeeeenker å kanskje kjøpe 80 men redd det blir for stort

    5. Monica: Så hyggelig at du synes det! 🙂

      Skjønner det godt! Her har vi måtte gå på 80 nå, han er 72 centimeter og 9,5 kg – så 74 holder neppe hele sommeren 🙂

      Men det tenker jeg man må se an på barnet,. Det er jo noen plagg som er i størrelse 74/80 (altså begge deler, et sted midt i mellom de to størrelsene) det er jo kanskje en mulighet om du er usikker på hvilke av de to størrelsene som passer best? Vet de selger noe av det på Kappahl og HM i hvert fall 🙂

    6. Stine: Koselig du synes det <3

      Jeg handler litt over alt, egentlig! Minidryss har noe fint, miniklær som ligger i Kongegata har også utrolig mye fint (!) og barnas beste butikk som ligger rett ved amfi. Jeg liker også en bortgjemt barneklesbutikk som ligger rett ved minidryss - utenfor der henger det ofte litt forskjellige barneklær, men de fineste skattene er inne i den lille butikken. Den ligger vegg i vegg med den manneklesforretningen som er til høyre for minidryss! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg