FORELDRE OG KJÆRESTER PÅ SAMME TID


God kveld! Endelig fredag! Her er jeg bare en rask tur innom for å ønske dere alle en herlig kveld. Her skal vi snart spise en litt forsinket middag, mens barna sover i sengene sine. Jeg har hatt en veldig lang dag som startet for første gang klokken 04:00 i natt/grytidlig på morgenen, så jeg kjenner at det blir veldig godt med en rolig kveld. Haha, sånn er det med små barn!

Kvelden skal bli brukt på litt kjærestetid med Fredrik som ikke akkurat har fått mye oppmerksomhet i det siste. Vi har vært veldig dårlige til det den siste tiden, han har sovnet samtidig med barna hver kveld og jeg har sittet oppe med jobb til alt for sent på natta. Vi har i det store og det hele kun vært “Mamma og pappa”, mer som et team eller kolleger som bor sammen, på en måte. Bare et raskt “Elsker deg” som kommer automatisk hver gang en av oss går ut døren på butikken med barna eller på jobb. Ikke noe mer enn det.

Derfor skal det bli koselig med litt tid sammen, som noe mer enn bare foreldre. Vi er jo som alle andre unge par – vi har bare to veldig blide, nydelige små barn som våkner tidlig i morgen, veldig klare for en ny dag med foreldrene sine ♥

Ønsker dere en fantastisk fredagskveld!

10 kommentarer
    1. Du/dere har all grunn til å være stolte som foreldre! Jeg kjemper selv min egen kamp som mor og har en kjæreste som er rusavhengig(som jeg selv er)
      Det kan virke skummelt for mange, men alle klarer det man vil. Feil av meg å kanskje poste at jeg deler det på min blogg. Men vi alle har vært vårt og slite med. Som unge foreldre syns jeg dere gjør en super god jobb, og at dere får deres tid som kjærester sammen er så gull verdt og dere viser mye av dere selv!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg