DETTE HAR JEG VENTET PÅ!


Hei dere!

For et herlig vær vi har hatt denne helgen. I går kunne jeg nesten gå i shorts ute på kvelden, og det har virkelig vært et savn. Et skikkelig savn! Jeg har ventet så forferdelig lenge på at varmen skal komme for fullt, og nå ser det virkelig ut til at det begynner å løsne for alvor. Denne vinteren og mørketiden som omsider er forbi nå, har vært den verste noensinne. Mulig det hadde noe med at den kom i kombinasjon med kolikken til Noah, som gjorde at vi i vintermånedene fikk en fryktelig tung tid. Jeg har skrevet mye om den tiden her på bloggen, på et vis tror jeg det ble en slags mini-terapi for meg oppe i det hele også. Men det er ikke før i ettertid at man innser hvor mye et kolikkbarn har tatt på deg. For å være helt ærlig med dere i dag, så tror jeg faktisk at jeg var i ferd med å bli deprimert da det sto på som verst. Sommer, lyse dager, varme, herlig familietid og en smilende, lykkelig baby var en helt fjern tanke, men jeg holdt fast ved den, og nå er vi endelig der. Dere aner ikke hvor bra det føles!

Jeg har valgt å ta Leo helt ut av barnehagen hele juli, samt at han skal være borte fra barnehagen de 3 ukene Fredrik har ferie i tillegg. Vi ønsker at han skal merke forskjell på ferie og hverdag, jeg tenker at det er viktig at Leo får en ferie fra barnehagen også, enda hvor tydelig godt han trives i den flotte barnehagen sin. Så kan vi heller treffe andre barn på stranda i ferien!

Håper dere har hatt en fin dag, og ikke minst en fin helg! Vi har vært på grillmiddag i dag, og er veldig klar for ny uke alle fire. Den siste fulle uken i mai står for tur nå, det skal bli så fint å komme inn i juni hvor det skal skje masse morsomt. For en fantastisk tid vi har i vente nå!

5 kommentarer
    1. Når skal du svare på kritikken på mine to tidligere kommentarer angående eksponering av barn etter du skrev at selv de uskyldigste bilder kan tas ut av sammenheng og misbrukes, etter bilder av deg ble misbrukt?
      Og hvorfor har du begynt å sperre kommentarfelt i enkelte blogginnlegg?

    2. Pia: Hei Pia!
      Eksponering av barn har jeg skrevet om i ti tusen blogginnlegg, så det å skrive enda flere nå tror jeg bare blir et irritasjonsmoment for de aller fleste leserne mine. Med det sagt legger jeg ved to lenker her som du kan lese.
      Jeg har ikke fulgt med i kommentarfeltene i det siste, har heller ikke hatt kapasitet til å svare da det har vært så mye, så det er nok grunnen til at du ikke har fått svar 🙂
      Her er link til to blogginnlegg om eksponering av barn, har skrevet masse om det:
      http://jessicaenerberg.blogg.no/1461150821_20042016.html
      http://jessicaenerberg.blogg.no/1444071771_det_ingen_snakker_om.html
      For å lese dem kan du klippe ut og lime inn hvert enkelt innlegg i browseren din!
      Jeg har med jevne mellomrom sperret kommentarfelt siden januar/februar i år, så det er ikke noe jeg har begynt med nylig slik du skriver 🙂

    3. Deilig med sol og varme ja! 🙂 Du har så fint, langt år og får så fin brunfarge.(huden) Bruker du noen spesielle produkter til håret om sommeren? Solkremfaktor osv? Kan du skrive ett innlegg om det? 🙂

    4. så fine bilder av guttene dine, synes at noah var så lik leo på det nest øverste bilde :). ja sol og varme er herlig <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg