HADDE ALDRI TRODD JEG SKULLE SI DETTE..

Det er mildt sagt mye jeg aldri trodde jeg kom til å si, som jeg daglig sier til ett eller begge av barna. Haha! Det hender at Fredrik og jeg bare må se på hverandre og riste litt på hodene våre, og så ler vi mye av det i ettertid. For det blir altså så mange morsomme setninger. Ikke så merkelig egentlig, når de små tullingene våre gjør så utrolig mye rart!


“Nei Noah, du kan ikke spise bleia di eller våtserviettene”

“Nei Leo, vi kan ikke bare gå i bleie, vi må ha på oss klær når vi skal gå til barnehagen” (Hvorpå han hyler og kaster seg i gulvet, en helt vanlig morgen her hjemme, haha!)

“Leo, du kan ikke sleike på tven!”

“Du kan ikke sleike på gulvet i gangen heller, Leo”

“Noah, ikke spis på armen til broren din”

“Nei Leo, du kan ikke sove med femten pinner fulle av småkvister og løv fra hagen i senga di”

“Ikke stikk tannbørsten din i toalettskålen, Leo!”

“Noah, ikke bit i pappa sin nese fordi du tror det er mat!”

“Leo, du får ikke lov til å vekke mamma klokken 06:00 om morgenen ved å slå tomme colaflasker fra kjøkkenet i hodet på henne” Sitat Fredrik.

16 kommentarer
    1. Hehe flira godt no. Å e kjenne me bare så godt igjen har ei på 2år og en på 6 år, og her kommer mange rare setninga i løpet av dagen.
      Stå på du gjør en suveren jobb☺

    2. Samme blogginnlegg har du postet før…snork… nå må du snart begynne å produsere noe nytt, ikke bare komme med gammelt stoff.

    3. Bruker Leo fremdeles bleie? Driver dere med pottetrening? Helt i orden hvis du ikke vil svare 🙂 Ha en fin kveld!

    4. Tone: Hei!

      Ble faktisk overrasket over at du har fulgt meg så lenge! Så gøy! Jeg har fått mange nye lesere siden jeg postet et som lignet for 2 år siden, men det er ikke helt likt altså:)

    5. Amalie: Hei Amalie! Ja, han gjør fortsatt det:-) Gjør meg ingenting å svare på det i det hele tatt, så ikke tenk på det! Vi har hatt og har fortsatt planer om at vi skal få han til å slutte i løpet av sommeren – vi tenkte det er litt enklere på sommeren enn på vinteren, av naturlige årsaker 🙂 Ha en fin kveld du også!

    6. Dette blogginnlegget har vel ikke blitt postet før? Hun har postet et av samme type, men det var jo kjempemorsomt, så jeg har ventet på flere av disse:) folk klager på mye rart.

    7. Man skal prøve å unngå å bruke ordet “ikke” da det er et ord barn ikke hører. Helt sant 😉 I tillegg er det mer effekt (og positivt ladet) å fortelle hva barnet skal gjøre, istedenfor hva det ikke skal gjøre.
      Lettere sagt enn gjort, I know. Men kan være greit å ha I tankene. Lærte det på kurs faktisk 🙂
      Hilsen helseøsterstudent

    8. Haha! Jeg elsker slike innlegg! Håper det kommer fler i fremtiden! Gleder meg til jeg får barn i fremtiden!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg