NOAH ER 8 MÅNEDER GAMMEL

Hei dere! Beklager at dere ikke hørte fra meg i går. Jeg kommer til å si i fra på forhånd neste gang, om jeg ikke planlegger å blogge en dag. Spesielt når så mange av dere likevel klikker dere innom. Får jo rett og slett dårlig samvittighet! Håper uansett dere hadde en fin fredag – jeg hadde litt tid med venninner og hadde det helt topp.

I dag har det jo blitt den 10 juni allerede, og det betyr jo faktisk at det er hele 8 måneder siden Noah kom til verden i dag! Tenk at vi er midt i juni allerede. Nå føler jeg Noah har forandret seg en del i det siste, og han blir bare blidere og blidere. Han smiler, ler masse, og er en bestemt liten fyr. Han vet akkurat hva han vil og hvordan han liker at ting skal bli gjort, og han sier klart i fra. Han kjeder seg lett og vil at det skal skje ting hele tiden, så for tiden går jeg bare under navnet “Underholdningsavdelingen” her hjemme. Haha!




I anledning 8 måneder’s dagen hans (ikke at vi feirer den da, haha!) så lagde jeg minnetavle til Noah i dag. Ble den ikke fin?! Dere som har fulgt meg lenge, husker kanskje at jeg lagde en til Leo da han var på ca samme alder. Hvis du vil kan du lese blogginnlegget hvor jeg viser dere minnetavlen til Leo ved å klikke HER. Ble veldig fornøyd med begge to, og synes det er så koselig å holde på med. Jeg ville egentlig ha samme type ramme som det jeg hadde da jeg lagde Leo sin, men den var utgått av sortimentet til bokhandelen jeg kjøpte den på den gang, så da kjøpte jeg enkelt og greit bare et lerret på Panduro og limte på. Funket kjempefint!

Nå har ikke så veldig lille Noah blitt 10,5 kg tung, snart 80 cm lang, og han har fått 7 tenner. I og med at det nå kun er 4 måneder igjen til han fyller 1 år, så merker vi godt at han er mye mer “med” nå – han vil leke med Leo og han synes stort sett at alt Leo gjør er kjempemorsomt. Han er veldig avhengig av meg enda, men nå har han sluppet Fredrik veldig tett på også – tidligere var det kun jeg som gjaldt siden han har vært en skikkelig mammadalt lenge, men nå ser jeg hvor mye kjærlighet han har for pappaen sin også, og det er helt berikende å være vitne til. Han smelter hjertene våre alle sammen her hjemme og han er fortsatt den beste overraskelsen vi kunne fått inn i familien vår♥ 

Kos dere videre i dag, så snakkes vi etterpå!

8 kommentarer

Siste innlegg