DERFOR HAR JEG IKKE BLOGGET…

God kveld, dere! Endelig kan jeg si at vi er fremme! Dette kom kanskje som en liten overraskelse på dere, men vi har vært på tur i stort sett hele dag, og er i Gjøvik. Vi alle fire er på tur, og skal være her til fredag. Derfor har jeg ikke fått blogget noe før nå. Dere er jo så herlige som likevel er innom bloggen. Det blir koselig med noen dager med familien min og venner her. Larvik er jo mildt sagt i en annen liga når det kommer til den fineste sommerbyen av Gjøvik og Larvik, men det er godt og fredelig å være her. Det er det ingen tvil om!

Husker jeg ofte i starten av “blogg-karrieren” min fikk spørsmål om jeg var fra andre land enn Norge. Kanskje det har med at jeg har veldig mørkt hår naturlig og er veldig glad i å være brun? Hm.. Jeg synes uansett det er like rart hver gang noen spør, for pappa og halve familien er jo faktisk fra Toten. Og Mamma er født i Oslo. Da jeg fortalte Fredrik hvor jeg var fra første gangen vi møttes, spurte han faktisk om jeg bodde på bondegård.. Haha!

Siden Fredrik begynner i ny fast jobb fra August, har vi ikke planlagt noen annen ferie i år enn noen småturer hit og dit. Det, og det faktum at han faktisk ikke har lyst til å dra til utlandet på sydenferie. Jeg blir jo så frustrert, for jeg har ikke vært i varmere strøk på snart 7 år! Nå har jeg likevel gjort avtale med mamma om at det blir sydenferie på barna og meg nå til høsten uansett, som hun gjerne ville være med på. Jeg skjønner jo Fredrik også da, han har jo reist en del de siste årene og har jo fullt opp med forberedelser til fagprøve nå fremover.




Noah har kommet til det stadiet hvor han er veldig skeptisk til kameraet. Så det er grunnen til hans noe skeptiske blikk på noen av bildene. Han er så blid om dagen og verdens beste lille godgutt, men akkurat i det vi tar opp kameraet.. Nei, da blir han veldig i tvil! Haha. Slik var det en periode med Leo også, husker jeg.

Jeg håper dere har hatt en kjempefin start på uken, og gleder meg til å oppdatere dere i morgen ♥

14 kommentarer
    1. Håper du koser deg masse i Gjøvik med familien din. Er ferie så viktig da? Vi har tatt en stor sjanse i år på ferie i Norge. Så håper på fint vær for en gang skyld på sommeren.

    2. Kos dere på Gjøvik 😊 Bor rett utenfor. Elsker Mjøsa på sommeren, der har vi ferie i år, på båten vår. Trenger itte å dra så langt for å ha ferie😉

    3. Nå er det lenge siden jeg har kommentert, men leser hver dag! Men nå måtte jeg bare; herregud for noen nydelige bilder! Spesielt det nederste av deg og Noah, det burde du seriøst bruke som profilbilde eller skrive ut og ramme inn eller noe! Kos dere så mye i Gjøvik <3

    4. Du ser ikke utlabdsk ut, grunnen til at folk lurer på om du er fra et annet land er rett og slett pga navnet ditt, Jessica. Er nemlig sjeldent man møter noen norske som heter det

    5. Så utrolig trist at du føler at du må slette innlegg. Steng heller kommentarfeltet. Ikke la nettrollene vinne.

    6. Jeg syns Norge-ferie er best med små barn jeg. Kunne veldig gjerne tenkt meg til syden i år, men mini har jo ikke noe behov for den varmen som hører med. Blir bare ubehagelig for henne, så vi holder oss hjemme og finner på ting her istedenfor <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg