EN SKIKKELIG GLADNYHET!

Annonse

Hei dere! Nå skal Fredrik, Leo, Noah og jeg straks ut. Hele familien på tur! Det blir veldig koselig. Men før det måtte jeg bare innom for en dele en skikkelig gladnyhet med dere her på bloggen!


For nå er sommersalget til Kidsbrandstore.no i gang! Det vil si 25-60% rabatt på ALT i hele nettbutikken! Jeg har i tillegg fått muligheten til å gi dere en rabattkode som gir ytterligere 15% avslag! Kidsbrandstore er Nordens aller største ungdomsbutikk på nett, og der finner du kjente og verdensledende merker som Ralph Lauren, Gant, Hilfiger, og Lyle & Scott. Masse fint tøy til en veldig fin pris!

Nå som sommeren er i gang passer det jo helt perfekt å fornye garderoben til barna, og Kidsbrandstore.no (Direktelink) har et stort utvalg av utrolig mye fint sommertøy til barn og ungdom av kjempegod kvalitet. De er opptatt av nettopp kvalitet og tilgjengelighet, og det ser man raskt etter en tur i nettbutikken deres. Selv handler jeg utrolig mye klær til barna på nett, det er jo så lettvint, og gjøres enkelt hjemmefra. Kidsbrandstore.no har rask levering og gratis retur, og prisene er helt supre – spesielt nå som det er sommersalg og store rabatter!



Klikk HER for å komme til salget! PS: Rabattkoden “15EKSTRA” som gir ytterligere 15% rabatt på salget, varer kun ut søndag! Nå får jeg ta med meg barna ut i solen! Jeg håper dere får en nydelig dag videre ♥

4 kommentarer
    1. Dette var littgøy Kanskje ikke, kanskje bare for meg akkurat da jeg leste det. Haha! Men Leo-Noah blir nesten Leonorah. Nå vet dere hva dere kan kalle en fremtidig datter, haha 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg