VI HAR BESTEMT OSS!



Hei dere! Håper dere har det like bra som vi har det nå. Vi storkoser oss i varmen og nyter at det endelig er sommer. Noah må jo naturligvis ha noen pauser fra å være ute, selv om han selvfølgelig ikke er direkte i solen i og med at han fortsatt er baby, så blir det fortsatt veldig varmt for han med de høye temperaturene. Da passer det også veldig fint at jeg får oppdatert dere litt samtidig når vi først er inne!

Fredrik og jeg har faktisk snakket om noe som veldig mange av dere har vist mye interesse i. Haha, noe som stadig vekk er et tema egentlig. Flere barn! Vi har vel egentlig bestemt oss for at vi om ca 4 år ønsker oss enda et barn. Dette er noe vi har snakket om litt på og av i lang tid. Her i huset er vi blitt flinke på kommunikasjon, vi er opptatt av at vi skal kunne snakke med hverandre om alt.

Det er ikke bare meg i denne familien, Fredrik og barna kommer selvfølgelig først, og deres beste vil alltid komme før et potensielt nytt barn. Det er for meg en eneste stor selvfølge. Jeg glemmer faktisk ofte hvor gammel jeg er, selv om alderen min er et gjennomgående tema på bloggen. Jeg vet bare hvor mye det gir oss å være foreldre, og hvor givende det er å se barna vokse for hver dag, gi dem trygge rammer og alt de trenger (pluss litt til) og det å se hvor godt de har det hos oss. Vi elsker dem så mye begge to. Er det noe jeg er veldig trygg på, så er det mammarollen og hvordan vi håndterer barna våre.

Selvsagt kan ingen forutse fremtiden og om noe skulle dukke opp. Jeg tar det heller ikke for gitt at jeg skulle bli gravid heller om vi skulle innstille oss 100% på å prøve å bli gravid om et par år. Man vet aldri hva som kan skje rundt neste sving. Og akkurat nå skal jeg ikke ha fokus på et eventuelt nytt barn, selv om vi har snakket om det. Nå skal jeg bare ha mitt fulle fokus på å nyte Leo og Noah, og sommeren sammen med dem og pappaen deres!

7 kommentarer
    1. Før dere i det hele tatt vurderer en til så burde vel kanskje utdannelse og jobb være i boks? Samt at forholdet har vært stabilt over TID (mer enn 3 mnd…)
      Du virker noe over gjennomsnittet besatt av å få flere barn. Bare denne uka har du har tre innlegg med dette temaet. “Ser jeg gravid ut”, “Han vil ha en til” og nå dette her. Flytt fokuset som andre oppegående folk og skaff deg en utdanning så du har flere bein å stå på. Denne bloggen kan ikke brødfø en familie på sikt.

    2. Jeg har to gutter med samme aldersforskjell som deres. Når mine var på samme alder som dine tenkte vi også at vi skulle få en nr 3 senere. Men, nå som begge er i trassen har vi bestemt oss for at to holder 😂 Så ting forandrer seg underveis.livet blir til mens man går 😉

    3. Jeg skjønner ikke hvorfor dere snakker om dette allerede engang. Barn har tatt knekken på forholdet TO ganger allerede. Ikke misforstå, jeg heier virkelig på dere. Men hva får deg til å ønske å utsette forholdet for enda mer nå når du vet hvor lite som skal til for å ødelegge??

    4. Okei, det var kanskje ikke helt riktig sagt. Men forholdet deres har røket to ganger relativt raskt etter begge barna deres. Hvorfor satse på enda flere barn da, når det (mest sannsynlig) påvirker forholdet deres i en negativ retning? Eller er det bare helt tilfeldig at det har skjært seg rett etter barn begge gangene?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg