LET’S GO TO THE BEACH

Hei dere! I dag ante vi ikke hva vi skulle finne på, men ettersom det var så fint vær, kom jeg med forslaget om vi ikke bare kunne pakke sakene og dra på stranda. Så da gjorde vi det!

Turen gikk for øvrig ikke helt etter planen. Da vi kom ned ved stranden, så oppdaget vi at det blåste helt utrolig mye, i motsetning til hva det gjorde da vi ikke var nede ved havet. Dessuten sovnet begge barna plutselig samtidig, så Fredrik og jeg ble sittende å fundere over hva vi skulle gjøre. Neste gang må vi nok gjøre det annerledes med timingen, haha! Men Fredrik og jeg spiste og koste oss likevel, og gleder oss til å dra tilbake en annen dag. Hva vi skal finne på resten av dagen gjenstår å se. Jeg håper dere alle sammen har fått en fin start på den nye uken!

Klem

4 kommentarer
    1. Haha! Det hørtes ut som noe som kunne skjedd meg! Uansett godt å komme seg ut av huset da, og fint bilde av guttene <3 Her har det regnet i hele dag så vi har vært inne, du får trøste deg med det 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg