SKAL VI FLYTTE?!

Hei dere!

Jeg skal komme med en innrømmelse til dere i dag. Ofte når jeg legger ut bilder til bloggen hvor omgivelsene våre her hjemme er synlige, får jeg spørsmål om hvordan jeg klarer å holde det så ryddig .Haha! Tro meg, det er ikke alltid «så ryddig» for å si det sånn. Det er faktisk ganske kaos til tider, men det er helt greit når hverdagen vår er så travel som den er akkurat nå. Jeg hadde sikkert klart å holde det strøkent om jeg virkelig hadde hatt lyst, men da hadde jeg slitt meg fullstendig ut og det er det rett og slett ikke verdt. Å holde det ryddig alene er selvsagt ingen problem, det er når du må kombinere det med to barn som krever sitt, overtidsjobbing på Fredrik, lage ordentlig mat, trening, og ikke minst også min jobb det blir litt mangel på timer å ta fra!

Men nå skal jeg uansett ta i et skikkelig tak over en ukes tid for å rydde steder her hjemme hvor jeg lenge har tenkt at jeg må rydde. Det skal bli godt å bli ferdig, dessuten skal det inn noen nye møbler også. Leo sitt rom skal ferdigstilles helt, og videoen av rommet hans skal ut her på bloggen. Noah kommer til å sove på samme rom som oss men i egen seng en stund til – og når den tid kommer (altså at han er klar for å sove på eget rom) så blir det som jeg har snakket om tidligere slik at barna får vårt store soverom, og vi Leo sitt. Det skal bli så gøy både å innrede og vise dere alt når tiden er inne for det.

Jeg har nemlig fått noen spørsmål omkring det med flytting på grunn av hjemmet vårt. “Må dere ikke flytte når dere kun har to soverom?” “Skal ikke barna ha hvert sitt rom?” “Sa ikke du uansett at dere skulle flytte til Oslo?”

Fordelen vår med de to soverommene våre, er at det store soverommet er rimelig stort. Det er god plass og jeg kan ikke se at det er nødvendig å flytte utelukkende for at barna skal få hvert sitt rom når de enda er så små. Kall meg gammeldags altså, men jeg tenker ikke at de vil kunne ta skade av å dele rom når de er så små. En ting er så klart når de blir eldre! Så fremt det ikke blir masse tull mellom de to guttene våre på kveldene da selvfølgelig – da må vi jo bare ta det derfra og se hva slags løsninger vi har. Det er også litt gøy at det fortsatt kommer spørsmål om flyttingen til Oslo, dette var jo faktisk min 1. aprilspøk til dere som leser bloggen min. Haha!



Vi har ingen planer å flytte fra denne fine leiligheten på en god stund, vi bor veldig fint til og stortrives virkelig! Håper dere har en god tirsdag, så snakkes vi litt senere ♥

8 kommentarer
    1. Beklager, men jeg synes du har begynt med mye clickbaits i det siste.
      “Skal vi flytte?!” Nei. “Det er over…” Om at Fredrik sin ferie er over.
      Syns spesielt sistnevnte var ille da den tydelig antyder at det er slutt (med alle prikkene på slutten – come on!)
      Mener ikke være krass eller frekk, bare noe å tenke over.

    2. “Det er viktig at dere sier ifra” ??
      Vi sier jo ifra om den clickbaiten din veldig ofte, men du tar det fortsatt ikke til deg

    3. Celine: Tjener ikke på klikk altså, men er jo fint om dere kan si ifra på en ordentlig måte. Jeg har ikke fått det med meg dersom det har blitt sagt i fra mange ganger i det siste i så fall, slik anonym over påstår at det har.

      Føler også dessverre at det er litt sånn at dere ikke ser de 100 blogginnleggene som ikke har en klikk-vennlig overskrift, men under det ene blogginnlegget som har en slik overskrift, så blir det (som her) kommentarer om at “jeg er blitt en sånn som driver med clickbait” og det synes jeg er synd.

      Ha en fin kveld, dere!

    4. Du har faktisk brukt slike overskrifter ofte de siste månedene, og mange har kommentert det (og du har selv svart på de kommentarene også), så å si at du liksom ikke har fått det med deg syns jeg blir for dumt!

    5. Anonym: Tror ikke du forsto helt hva jeg mente, i det siste sto det. Brukt mye slike overskrifter i det siste, og at mange hadde kommentert det i det siste. Det har ikke jeg fått med meg enten du tror meg eller ikke altså. Blar du deg nedover arkivet de siste månedene også, så vil du nok også se at det definitivt er flest overskrifter som ikke er klikk-vennlige 🙂

      Som jeg skrev i kommentaren her over også: Det er veldig, veldig synd at det plutselig blir et så stort fokus på de få blogginnleggene jeg med intensjon bruker slike overskrifter, og ikke alle de hundre hvor jeg ikke gjør det. Men jeg regner med at det er litt som med stygge kommentarer, man husker de negative best (Altså de som er “clickbait”)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg