UVANT UTEN FREDRIK

God ettermiddag! Det har vært en så fin dag i dag som jeg tenkte å dele flere bilder av og fortelle dere mer om litt senere i dag. Nå først ville jeg bare vise dere Leo sitt fine men enkle sommerantrekk. De nye sandalene hans kom endelig i posten, og han viser dem til alle han møter på. Nesten! Haha 🙂 Det er så herlig å se. Han bare lyser opp om dagen, selv om han har sine perioder (og dager) med trass er han virkelig et lykkelig barn. Når han er i dårlig humør er det uansett ikke mye som skal til for å gjøre han glad og fornøyd!



Til tross for at det har gått noen dager siden første feriedagen vår uten Fredrik, så er det fortsatt uvant å tilbringe dagene med barna uten han. Leo går stadig rundt og sier “Pappa” med en spørrende tone etter at han har dratt om morgenen, han er også gjerne rundt om i hele leiligheten for å lete etter han samtidig som han sier det. Han er jo bare verdens søteste. Når jeg forteller at pappa har dratt på jobb, men at lillebror og jeg skal være med ham hele dagen, så roper han bare ut “Jaaa!”. Så da er det vel greit likevel da? Haha!

9 kommentarer
    1. Herlighet han har blitt så STOR! <3 har fulgt bloggen din siden du gikk gravid med Leo og er så fantastisk å følge utviklingen til han og Noah! Leo kler så godt den frisyren og øynene og smilet er bare SÅ vakkert!<3

    2. Så herlige Leo er<3
      Veldig fin gutt, fine øyner, å tøff med håret sitt slikt å DET smilet på han da<3 🙂

    3. Så herlige unger 😊. (Jeg blir glad når jeg faktisk ser unger med møkk på klærne etter en dag ute, da har de hatt det moro. Mange bloggere er jo så opptatt av “perfekte”, les: ikke møkk på klærne, barn.)
      (Jeg skrev akkurat et annet innlegg, men oppdaget etterpå at innlegget ditt var fra 2014, så bare å slette det altså, jeg aner ikke om jeg kan gjøre det selv, jeg er ikke så god på blogging).

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg