DET ER KOMPLISERT.

Hei fra en stressa meg.

Måtte bare innom for å skrive litt til dere. Jeg burde nok helst bare ha logget av i dag uten å skrive noe noen steder i det hele tatt, men jeg klarer ikke å la være å gå innom bloggen for å oppdatere når jeg vet og ser at det er mange som sjekker om jeg har oppdatert. Jeg sitter med en del vonde følelser nå, og alt føles bare veldig komplisert. Jeg har det ikke så bra, og skulle ønske jeg bare kunne spole helt til dagen var over. 

Jeg trenger rett og slett en liten pause i dag. Kanskje er jeg tilbake i morgen, kanskje er jeg tilbake dagen etter det. Hadde aldri trodd at jeg kom til å føle at jeg måtte gjøre det, men det gjør jeg altså i dag.


Hadde dette vært for et halvt år tilbake i tid hadde jeg nok kviet meg vanvittig mye for å skrive et blogginnlegg som dette. Kanskje også vært redd for at noen følte jeg klaget mye. Det er jeg ikke nå. Livet går opp og ned og sånn er det bare. Jeg håper dere føler at dere kjenner meg gjennom bloggen, for jeg ønsker at dere skal bli kjent med meg og familien min, men samtidig er det umulig for dere å vite absolutt alt som skjer i livet mitt til en hver tid. Og det er kanskje like greit.

Jeg er bare et menneske jeg også. Jeg setter kjempestor pris på dere alle sammen, og håper jeg ikke skuffer dere.

13 kommentarer
    1. Alle trenger en pause i blandt, kan med hånden på hjertet si at jeg ofte trenger det (er småbarnsmamma selv). Ikke tenk på at du kanskje skuffer, for det gjør du hvertfall ikke i mine øyne! Ta godt vare på deg selv og dere og kom sterkere tilbake <3

    2. Ta den tiden du trenger<3 Her lignet Noah veldig på Leo når han var på den alderen (har fulgt deg siden januar 2015, og kommer til å alltid følge med deg<3) 🙂 klem

    3. ❤ ta din tid, alle trenger en pause i blandet ❤ Dont worry, be happy! Håper morgendagen blir bedre for deg! Sender en stor klem ❤

    4. Vakre Jessica <3 Jeg leser fortsatt bloggen din, bare lenge siden jeg har kommentert. Alt ordner seg <3 Klem fra Veronica 🙂

    5. Bare ta den tiden du trenger, Jessica! Ikke ha dårlig samvittighet for det. Du mister ikke dine faste lesere. Håper at alt ordner seg på best mulig måte for dere ❤️

    6. ta deg pause så lenge du trenger og bruk tiden på guttene dine <3.. alle trenger en pause i blant 🙂 så nydelig bilde av leo

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg