FORELSKET I TO GUTTER..

Helt siden Leo kom til verden har jeg kjent på en følelse av å elske noen like høyt som jeg elsker samboeren min. Og den samme følelsen hadde jeg fra sekundet Noah kom til verden også.

Er jeg rar om jeg sier at jeg føler meg betatt og småforelsket i barna mine? Det er som å være evigvarende forelsket. Når de har lagt seg så savner jeg dem, og når jeg ser bort på hver og en av dem så undres jeg ofte om hva de tenker på. Om det er noe jeg kan gjøre bedre, om de trenger noe. Hjertet mitt synker når jeg kommer på at Noah ikke kommer til å huske alle de fine øyeblikkene som vi har sammen i hverdagen nå som han er baby, og den følelsen husker jeg også godt fra Leo var baby. Når babyen din våkner opp med et stort smil, kikker ned på deg med øynene sine og ser på deg mens du kjenner hvor mye du elsker det lille mennesket du har foran deg, og en stemme inne i hodet ditt sier “Du kommer aldri til å huske dette, du”

Jeg kjenner det så godt når de har vært borte fra meg, og det å se hvor glade de blir når de ser meg kan virkelig ikke beskrives. Tenk at noen kan være så glad for å se meg, liksom? Det er jo bare meg. Noah bruker mest kroppspråk selvfølgelig, mens Leo bruker ord også. Ikke en gang Fredrik spreller med alle armer og ben på den måten som Noah gjør når han ser jeg kommer hjem fra byen på ettermiddagen altså 😉

Vi har hatt en så kjempefin kveld! Fredrik og jeg tok med barna inn på rommet til Leo for å leke. De elsket det! Så koselig det er å se at leker så fint sammen, vi ble nesten litt rørt. Vel, jeg ble i hvert fall. Ikke at det skal så mye til etter jeg ble mamma da. Gråter jo nesten av bleiereklamene på tv enda, og jeg er ikke en gang gravid – så kan ikke skylde på det lenger heller. Haha! Jeg håper vi får mange kvelder som dette fremover, det er noe av det beste som finnes å bare legge fra seg alt av mobiler, pc og sosiale medier i det hele tatt, og bare nyte tiden med de som betyr aller mest♥ 

Håper forresten resten av kvelden deres blir kjempefin!

4 kommentarer
    1. jeg og er forelsket i min lille skatt, og nyter hver minutt med han, selvom han begynner og bli stor nå :). vakre bilder av gutta <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg