JEG VIL IKKE AT DET SKAL TA SLUTT..

God ettermiddag dere!

Nå sitter jeg på hotellrommet igjen med fineste Noah som krabber rundt her som en gal! Mamma er nede ved bassengene med Leo så lenge, siden Noah og jeg sårt trengte en liten pause fra solen. Jeg er så redd for at han skal bli brent og han er blitt litt rød på armene i dag, og siden solen steker nesten uansett hvor du befinner deg her nede, og han ikke akkurat sitter rolig om vi først skal befinne oss i skyggen, så fant vi ut at en liten tur på hotellrommet med air condition passet fint for en stund.

I dag har vi vært på stranden! Barna elsket det. Eller, Leo elsket det så lenge han fikk leke i vannkanten, og Noah likte best å være med meg ut i havet for å bade. Det er så deilig at det er så varmt, og jeg kjenner at jeg gruer meg til kulden i Norge igjen. Nå er det kun to netter igjen her før vi skal hjem til Larvik. Vi drar for øvrig ikke før på fredag kveld, flyet fra Palma går rundt midnatt og vi er hjemme i Larvik i 6-tiden på morgenen. Jeg har litt hjemlengsel, men samtidig liker jeg meg så godt her nede i varmen. Som jeg kommer til å savne det! Jeg sitter med følelsen av at jeg synes det er greit at selve ferien snart tar slutt, men på samme tid føle at jeg aldri vil at varmen skal ta slutt. Nå går det jo veldig mot høst og etter hvert også vinter i Norge, så det er en stund til neste gang vi kan sprade rundt i badetøy.

Jeg har for øvrig bestemt meg for å få til en ferie for kun Fredrik og meg noen måneder frem i tid. Det hadde vært så koselig! Vi har aldri vært på ferie alene før, og jeg håper vi kan få til det. Det hadde vært så hyggelig, selv om savnet etter barna hadde slått meg ned allerede i det vi hadde nådd flyplassen. Haha! Neida, jeg vil virkelig få til en tur. Det fortjener vi, synes jeg!

Nå har jeg en liten gutt her som bokstavelig talt klatrer på meg, så vi må snakkes litt senere. Ønsker alle sammen en kjempefin onsdag!

9 kommentarer
    1. Ja, det fortjener dere! Håper dere får det til, for det er godt for parforholdet med litt to-somhet 🙂
      Fortsatt god ferie!

    2. Et godt tips til neste ferie er uv-drakter til guttene. Beskytter godt mot sol og skadelig uv-stråling 😊 Fine bilder av fine gutter 😊

    3. Uv tøy er ett must til småbarn i stekende sol .. Eller det syntes hvertfall jeg;)
      Da slipper man bekymre seg for att dem blir røde og får vondt.
      Vi hadde faktisk glemt og bestille Uv tøy til guttungen på 5 år , da vi skulle til Tyrkia .. Jeg trodde faktisk heller ikke det skulle være nødvendig lenger .. Men så feil kan man ta .. Solen er så utrolig sterk .. Og masse solkrem med faktor 30 og 40 var faktisk ikke nok , Han ble bitte litt rød på skuldre / armer og det er jo ikke bra og var unødvendig av meg:/ Men da ble det og bruke vanlige T Shirts da vi badet. Kommer hvetfall til og og bestille noen kule Uv sett til neste år , det er gull for de små i sola:))
      Forsatt fin ferie 😀

    4. Enig mtp UV drakter og sånt, men her ser det ikke ut som det var noe særlig sol fremme da. Kan hende bildene er misvisende men.. ser ikke noe sollys jeg iallfall.

    5. Nydelige barn 😊
      Det vises så godt at du tar så godt være på dem. Han på 2 år har fått fin og gylden farge som tyder på at han blir godt smurt og leker seg på stranden. Mens babyen er god og lys akkurat som en baby skal være når han blir godt beskyttet for solen 😊
      Du er en så flink mot Jessica! Barna dine er heldige som har akkurat deg som mamma 😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg