NOAH ER 11 MÅNEDER GAMMEL

Hei alle sammen! I dag dro søsteren min som har vært på besøk siden hun hentet oss på flyplassen natt til lørdag, hjemover igjen. Hun har bursdag i dag, så vi fikk feiret henne i går kveld med middag ute på en kjempefin restaurant her i Larvik. Barna var også med og spiste, det var veldig hyggelig! Det er ikke så alt for lenge til vi ses igjen, fordi vi om ganske nøyaktig en måned skal feire 1-års dagen til Noah her i Larvik!

I dag er han 11 måneder gammel, og nå er det snart gått et helt år siden han ble født! Vi har ikke gjort så mye i dag da, for å være helt ærlig med dere er jeg fortsatt rimelig redusert etter hjemreisen vår, så vi har ikke store planene i dag heller. Barna sover luren sin nå og våkner nok hvert øyeblikk – det gleder jeg meg til, for da er det ikke så stille her lenger som hva det er når kun Fredrik og jeg er våkne, sittende alene i stuen. Haha!

Vi har spist litt jordbær og Nutella i dag, og Fredrik har lekt og kost seg masse med guttene mens jeg smått begynte å tenke på bursdagen til Noah. Nå i september må jeg nok starte planleggingen av Noah sin aller første bursdag. Det skal bli så gøy! Begynner jo virkelig å bli dreven på selskapsplanlegging nå etter de 2 bursdagselskapene + bursdagsmorgnene for Leo, + 2 dåpsfeiringer til hver og en av dem. Det er helt rart at den lille babyen min snart fyller ett år. Jeg synes det siste året har gått så utrolig raskt, og med det i tankene kan jeg ikke få takket meg selv nok for at jeg bestemte meg for å ha ett ekstra år hjemme med den lille herligheten min.

Ha en kjempefin søndag ♥

6 kommentarer

Siste innlegg