FOR MYE DRAMA

Hei dere, og riktig god kveld! Nå holdte jeg på å skrive god helg til dere, så jeg er rimelig surrete kan man si. Herregud for en respons på mitt forrige blogginnlegg, og SÅ mye engasjement. Jeg hadde virkelig ikke sett for meg det i det hele tatt. Jeg trodde dette var et blogginnlegg som kom til å forbigå litt i stillhet, men der kan man se – man vet aldri hvilke blogginnlegg som skaper engasjement, og hvilke som ikke gjør det. Det var også overraskende å se hvor mange av dere som faktisk var enige med meg.

For dere som har sagt at jeg er dobbeltmoralsk siden jeg senest dagen før i går publiserte en selfie av meg selv i bikinioverdel: Jeg synes virkelig ikke at man på noen som helst måte kan sammenligne nakenbilder og nakenvideoer, med et bilde av ansiktet mitt hvor bikinioverdelen min er synlig. Ja, jeg har kløft på bildet (det bør jo ikke komme som noen overraskelse at jeg har pupper, selv om jeg aldri ville lagt ut toppløsbilder av den grunn) men jeg har følelse av at ingen en gang ville nevnt det bildet av meg dersom jeg var flatbrystet. Jeg mener at et bilde av en person hvor bikinioverdelen er synlig ikke på noen som helst måte kan sammenlignes med nakenbilder eller nakenvideoer, flatbrystet eller ei.

Men nok om det! Det ble litt drama på diverse blogger av denne saken videre. Jeg står for alt jeg skrev i gårsdagens blogginnlegg, men jeg har sagt mitt og har ikke noe mer å si om denne saken. Nok drama for min del, selv om jeg ikke angrer på å ha ytret meningen min 🙂

Det er onsdag allerede og i dag skal Fredrik og jeg ut for å ha litt barnefri sammen! Jeg gleder meg veldig, og det samme gjør Fredrik. Barna skal være hjemme sammen med farfaren deres og “Mimmi”, som er kjæresten til farfaren deres. Jeg er sikker på at de vil kose seg akkurat like mye som det vi kommer til å gjøre, selv om jeg kjenner savnet etter dem i det jeg går ut ytterdøren hjemme. Hehe! Håper dere får en strålende kveld videre, alle sammen ♥

Processed with VSCO with f2 preset

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg