DETTE SVARTE JEG HAN DA JEG FIKK NOK

Noe jeg har vært åpen om lenge, er at jeg ufrivillig blir kontaktet av desperate mannfolk (både menn som bor i utland og Norge) ringt ned om natten på Facebook og tilsendt bilder av intime kroppsdeler i hytt og pine. Aldri i mitt liv har jeg vist interesse eller ytret ønske om kontakt (eller intime bilder), men du kan banne på at det dukker opp uansett. Joda, jeg kan bare blokkere – blokkeringslisten min er for øvrig endeløs nå, men enkelte er så ekstreme at de bare lager seg nye Facebookbrukere om og om igjen.

Flesteparten klarer ikke ta hintet, men en fyr har vært spesielt ille. Han har kontakt meg i flere måneder, sender intimvideoer og bilder helt uoppfordret og har flere ulike brukere. Nå i dag fikk jeg helt nok og tenkte at jeg like greit kunne ha det litt morsomt med han. Noe sier meg at han ikke har hørt Adele sin “Hello” før.. Haha!

13 kommentarer

Siste innlegg