NÅ SKAL DET SNART SKJE IGJEN

God kveld alle sammen! Jeg tok noen fine bilder av antrekket til Noah istad som jeg tenkte å dele med dere. Dere som har fulgt meg lenge husker nok at jeg delte noen bilder med dere for ganske nøyaktig to år siden, hvor Leo satt på samme sted og hadde på seg samme klærne. Som tiden flyr!

Jeg blir helt varm om hjertet mitt når jeg ser hvor stor Noah er nå på disse bildene. Månedene går, jeg er like stresset som alltid og henger like bakpå med alt jeg skulle gjort. Og barna? De bare vokser. Leo har allerede rukket å feire to bursdager, og nå skal det snart skje igjen – denne gangen med minstemann. Vi er inne i oktober, i disse dager i fjor satt jeg høygravid og drittlei i sofaen og klaget over hvor lei jeg var av å være gravid, cravings og den store magen som alltid var i veien – mens i dag er det åtte dager igjen til han fyller ett år.

Man skulle jo kanskje tro at det var motsatt, og at jeg var gravid nå så hormonell og lettrørt som jeg er når jeg skriver om barna. Jeg gråter jo bare jeg skriver dette blogginnlegget. Haha! 

Vi skal feire Noah sin første bursdag med familie og venner allerede på lørdag, så vi har en veldig begivenhetsrik og hyggelig helg å se frem til. Derfor håper jeg egentlig at denne uken går litt sakte, så jeg bare kan klemme litt ekstra på han og vite at han ikke er ett år helt enda. Samtidig som jeg skal planlegge og gjøre alt klart til den store dagen hans.

Dere aner ikke hvor delt jeg føler meg følelsesmessig når det er snakk om det faktum at barna vokser opp. Det er så herlig å se dem utvikle seg, samtidig som jeg virkelig elsker å ha baby. Det går ikke helt opp for meg at minstemann er ett år om en uke. I mitt hode er han fortsatt den lille babyen min, så kanskje det setter litt fart i ting når han begynner å plapre. Ja, det er jeg rimelig sikker på. Gleder meg til det.

Klem

7 kommentarer
    1. Så herlige bilder❤ Nettopp fått min egen sønn, og herregud hvor fort tiden flyr! Kos dere masse!! Stor klem

    2. Gutten min nærmer seg også ett år, 19 denne måneden, men han bil nok være babyen min en god stund til. Det forandrer seg ikke bare for at han blir 12mnd og 1 dag 😉😆 kanskje jeg føler de slik for at han ikke går enda (oppe og står osv) og heller ikke snakker noe særlig enda. Når han begynner å gå og snakke vil han nok fort bli større 😅

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg