JEG TRENGER EN PAUSE..

For aller første gang på lenge kan jeg innrømme at jeg virkelig trenger en pause! I går kveld kom søsteren min til oss og hun blir her hele helgen, noe barna gleder seg veldig over. Jeg er inne i en periode hvor jeg har et helt vanvittig behov for søvn nå, og jeg er virkelig så trøtt og sliten som jeg har vært på veldig lenge. Jeg er så trøtt at jeg er helt sikker på at jeg kunne sovet hele dagen. Haha!

Men det kan jeg jo selvfølgelig ikke. Barna trenger meg masse begge to, så her er det bare å ta seg litt sammen og ta en og annen pause når jeg kan. Sånn som nå når Fredrik kom hjem etter enda en dag med overtidsjobbing. Ikke bare-bare å være småbarnsforeldre, så det gjør virkelig godt å vite at det er helg nå! Drømte faktisk at jeg var gravid i natt også og etter den dagen her får vi håpe jeg ikke er sanndrømt. Haha, neida! Men det har mildt sagt vært en travel dag med lillegutt med flere tenner på vei, og en trassig 2-åring som føler at verden går under når han for eksempel oppdager at det er feil farge på drikkekoppen hans. Før jeg fikk barn trodde jeg faktisk aldri at man kunne ødelegge noens dag ved å gi dem feil farge på drikkekoppen deres, men jeg innser at jeg tok skammelig feil!

Som dere ser på bildene av Leo så er det jammen ikke bare jeg som er sliten! Verdens beste gutt som sover så godt. Nå ble det mye sliten-snakk her, jeg har det veldig bra og dette er ikke ment som noen sutreinnlegg altså – er det noen jeg vil være sliten for, så er det jo barna mine. For da vet jeg at jeg gir dem mitt alt! God helg alle sammen, kos dere og nyt den så mye dere kan ♥

11 kommentarer

Siste innlegg