PAPPAKOS

I dag bestemte den lille sjefen seg for at det var morgen i syv-tiden, overraskende sent spør du meg tatt i betraktning at barna gjerne våkner en time tidligere. Haha! Jeg sovnet igjen en stund etter, og våknet igjen klokken 13.00 (!) Så gjett om jeg føler meg opplagt her jeg sitter! Da jeg våknet var det knyst stille i hele leiligheten, sett bort i fra at jeg kunne høre en tv-serie et sted i det fjerne. Det viste seg at Noah lå og sov søtt på brystet til Fredrik ute i stuen og Fredrik selv også hadde sloknet. Noe så herlig! Fredrik har hatt fri i dag og derfor har Noah hatt masse kvalitetstid med pappaen sin. 

Jeg synes det er så fint med de dagene Fredrik har fri, og jeg vet at han setter pris på de også. Spesielt med tanke på at han har jobbet veldig mye sent den siste tiden, noe dere sikkert har fått med dere gjennom bloggen. Man mister fort mye tid med barna når han er hjemme halv syv, og det ikke er så lenge til de skal legge seg. Derfor varmer det virkelig hjertet mitt å vite at han koser seg så mye med dem de dagene han har fri fra jobben sin.

Endelig er det torsdag også! Jeg vet ikke om dere husker det, men jeg er så utrolig glad i torsdager. Kun en dag unna helg, men samtidig fortsatt tid til å glede seg til den. Og så er det alltid en fin dag for meg, uten at jeg helt kan svare på hvorfor. Jeg har vært både en og to turer ute i dag, og jeg klarte bare ikke å gå forbi denne genseren til Noah i dag, så da ble den med hjem. Var den ikke herlig? Noe av det morsomste jeg vet er å kjøpe klær til barna, jeg bruker mye heller penger på barna enn på meg selv. Det er virkelig en ting som har totalforandret seg siden før jeg fikk barn hvor alle pengene jeg hadde gikk til meg, meg og.. meg. Jeg har rett og slett blitt ganske lei av å kjøpe ting til meg selv!

Klem

3 kommentarer
    1. Ser ut som de har en god kontakt disse to. herlig å se!
      Jeg har skrevet et “brev til barnehagetanter” på min blogg. Ta gjerne en titt om du ønsker det – håper du føler det samme som jeg gjør i det innlegget 🙂
      Gaffeltruckfrue.com

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg