GRATULERER MED FARSDAGEN!

I dag har Leo, Noah og jeg ordnet i stand til å feire farsdagen for Fredrik! Barna våknet klokken 04:30 i dag, så da heiv jeg meg opp og det gikk naturligvis noen timer før vi vekket Fredrik. Han fikk frokost på sengen bestående av stekte egg, bacon og tomatbønner – sammen med kaffe og en brownieskake jeg klarte å brenne litt. Haha! Selvfølgelig servert sammen med gaver og verdens kuleste farsdagskort! Fredrik ble kjempeglad og var veldig takknemlig, han mente jeg ikke ikke skulle ha stresset så med dette, men både dette og denne dagen i seg selv fortjener han så hinsides mye, i likhet med så mange andre pappaer der ute!

Å være pappa betyr ikke nødvendigvis å være biologisk pappa.  En «hvilken som helst» mann kan gjøre en kvinne gravid, men det er såvisst ikke alle som kan kalle seg pappa av den grunn spør du meg. Stiller du ikke opp for barna dine er du ingen pappa i mine øyne, sånn er det med den saken.

Du har vært der for barna våre siden dag 1, Fredrik! Du trøster, bysser, koser, ler, klemmer, og setter grenser når det trengs. Du blåser på når de har slått seg, synger nattasanger, og du lar barna prøve og feile mens du står på sidelinjen og heier dem frem. Du står på hver dag og du gjør meg så forbanna stolt av å ha deg som far til mine barn. 

Gratulerer med farsdagen til alle flotte fedre!

8 kommentarer
    1. Ønsker dere en kjempe fin dag!Gratulerer med farsdagen Fredrik😊Du er en kjempe god pappa.
      Så flink du har vært å lage til i dag, Jessica 😊

    2. Hallo,
      Vi er her igjen for å kjøpe nyre for våre pasienter og de har avtalt å betale god sum penger til alle som ønsker å donere en nyre for å redde dem og så. Hvis du er interessert i å være en donor eller du vil redde et liv, Du skal skrive oss på e-posten nedenfor.
      Dette er en mulighet for at du skal være rik ok, vi forsikrer og garanterer deg 100% sikker transaksjon med oss, alt vil bli gjort i henhold til lovgivende nyredonorer.
      Så kast bort ikke mer tid, vennligst skriv oss på [email protected]
      Irrua-spesialistundervisningssykehus.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg