BARE EN MÅNED IGJEN

I dag har jeg hatt en av de fineste fredagene på lenge! Jeg leverte Leo i barnehagen i dag tidlig et par timer etter at Fredrik dro avgårde på jobb, og jeg fikk med det litt ekstra morgenkos med begge ungene før dagen gikk ordentlig i gang med Leo i barnehagen, Fredrik på jobb, og Noah og jeg hjemme. Det har jo vært Black Friday i dag, og stappfullt med folk i byen og på kjøpesentrene her i Larvik. Noah sov i vognen og jeg fikk unnagjort litt småshopping av det vi trenger til jul. Heldigvis har vi mye julepynt fra i fjor, fordi den ene snille kollegaen til Fredrik gav oss masse julepynt som hun hadde til overs! Åh, tenk at det bare en måned igjen til julaften i dag! Jeg blir så glad av å tenke på at julen er såpass nærme, men at det samtidig er nok av tid igjen til å nyte førjulstiden og handle julegaver. 

Dette bildet jeg tok av Noah tidligere i dag synes jeg ble helt bedårende. Han synes den nye lyslenken jeg kjøpte i dag var så fascinerende at han satt og kikket på den i evigheter da vi kom hjem fra kjøpesenteret!

Jeg skal ikke legge skjul på at de siste dagene har vært hektiske på grunn av at jeg har vært syk. Etter ekstreme mengder søvn de siste dagene (utrolig nok, med tanke på at jeg er småbarnsmamma og ikke akkurat har for vane å sove mye) så føler jeg meg veldig mye bedre i dag. Hver gang jeg er syk tenker jeg bare at jeg aldri skal ta det for gitt at jeg er frisk igjen, så jeg har gått rundt og vært takknemlig i absolutt hele dag! Aldri så galt at det ikke er godt for noe 🙂

Leo gjorde at jeg fikk verdens fineste start på dagen i dag da han kom opp i sengen til Fredrik og meg i 8-tiden og hvisket “Elsker deg Mamma”. Derfor er det kanskje ikke så rart at jeg har hatt en så fin fredag, når den fikk en så god start! Ønsker dere en kjempefin helg, kos dere masse ♥

4 kommentarer
    1. Åhh, må si jeg fikk litt tårer i øynene når jeg leste setningen om leo! Gleder meg til lille jenta mi på 14 uker blir større å sier sånn til meg:)
      Ønsker dere en god helg og en god førjulstid❤️

    2. Aww, fine Leo, er ingen ting som slår når de sier de elsker deg, min sa det første gang når han var 18mnd og nå sier det ofte, snart 5 🙂
      herlig bilder av Noah 🙂 er for en gang skyld nesten ferdig med julegavene i år,deilig og være før de aller fleste begynner og stresser med det 🙂 har kun et kinogavekort igjen,ellers bare pengergaver 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg