ET KOSELIG INTERVJU!

God kveld dere! Denne dagen har altså vært så lang, men utrolig spennende! Jeg startet dagen med Leo klokken 5 og vi stelte oss og gjorde oss klar til kjøreturen inn til Oslo. Jeg er ganske vant til å måtte opp tidlig med tanke på barna, men jeg blir nok aldri vant til kun et par timer søvn. Å være sånn ordentlig trøtt er så grusomt! B-mennesket som jeg er, synes jeg nok det er ekstra ille å få så lite søvn. Barna våknet flere ganger i natt og holdt det gående ganske lenge, og det er virkelig så typisk den ene dagen jeg virkelig har behov for søvn for å være ordentlig opplagt til dagen etter. Men det gikk da helt greit likevel, og jammen overlevde jeg ikke det også. Hvis dere vil se innslaget fra God Morgen Norge kan dere gjøre det ved å klikke HER ♥ Det var en veldig gøy opplevelse og et veldig koselig intervju. Peter er så hyggelig!

I dag var jeg så lat at jeg faktisk bestilte meg take-away til middag. Ganske ulikt meg! Jeg har bare slappet av i julepysjen min helt siden jeg kom hjem i to-tiden da Fredrik dro avgårde på jobb, og gjett om Noah ble glad for å se meg igjen! Åh, det er så koselig å komme hjem når jeg har vært borte fra både Fredrik og et av barna. Da jeg så ansiktsuttrykket til Noah gjorde det opp for all tapt søvn i natten som var. Jeg kan sove når jeg blir gammel, pleier jeg å spøke med til Fredrik etter at vi har hatt noen tunge netter. Haha! Det er så viktig med en positiv innstilling.

Nå er det to små som trenger meg og som straks skal i seng, så vi får snakkes litt senere!

13 kommentarer
    1. Du er virkelig ei reflektert jente med beina godt plantet på jorden 🙂 Blir inspirert av deg og er helt enig i at så små barn ikke har det store behovet for gaver da de har det de trenger fra før! Imponert over hvor godt du tar deg ut på TV, kjekt å se 😀 Liker bloggen din utrolig godt, da du er en av de bloggerne som har viktige og reflekterte innlegg 🙂 Stå på! Hilsen mamma på 25 🙂

    2. Så flink du var!:) virka veldig trygg foran kameraet! Jeg bare venta på litt tårer når du snakka om hvordan Leo har blitt. Tror aldri jeg hadde klart å si sånn om datteren min uten å lage hylekor, haha <3

    3. Fint intervju og mange gode svar 🙂 Tenker du å fortsette å gi til de som ikke har så mye når guttene blir større og forstår mer også? Min er halvåret eldre enn Leo, og ha gleder seg til vi skal dra å kjøpe noe til et annet barn og pakke det inn og levere til den innsamlingen som er i byen. Tenker det er viktig å lære det når de blir større også, ikke bare når de er så små at de ikke skjønner så mye likevel 🙂 Hvis du skjønte hva jeg mente :p Ellers tar jeg av meg hatten fortalt du klarer, det må være en tøff hverdag med to så tette og aktive barn (eller Leo så i alle fall ikke ut til å sitte sille et eneste sekund :p ).

    4. Det var et koselig intervju på morgenen. Og så gøy med Leo som soste rundt å lekte og lagde ablegøyer.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg