JULEBESØK

Hei alle sammen! Håper dere har hatt en strålende lillejulaften hittil, det har i hvert fall vi! Vi har vært på julebesøk hos oldeforeldrene til barna som bor på Toten idag, og vi skulle også egentlig innom barnas tipp-oldemor som er 100 år gammel. Tenk det, Noah er straks ett og et halvt år mens hun er 100. Det er så morsomt å tenke på alt hun har opplevd, og alt både Leo og Noah vil oppleve i fremtiden og hvor stor forskjell det vil være på livene deres og tidsepoken de lever i. 

Dessverre er ikke tipp-oldemoren til barna så bra, så derfor var det beste å la være å besøke henne.. Vi har tenkt på henne i dag. Det er veldig trist, og jeg har så dårlig samvittighet fordi jeg ikke har vært der oftere i fortiden, tatt med meg barna og besøkt henne – selv om hun bor langt unna. Besøk familie og de dere er glade i, en dag kan det faktisk være for sent. ♥

Vi har i hvert fall hatt det veldig koselig hos oldeforeldrene til barna, det er jo som dere sikkert har skjønt ikke så altfor ofte at vi får besøkt familien her på Toten, men det er utrolig hyggelig når det skjer. Og se så fint det er på Toten nå på disse bildene, masse snø og nydelige omgivelser. Ellers har jeg vært ute en liten tur med søstrene mine i dag, vi har spist julegrøt med barna, og nå er juletreet her i barndomshjemmet mitt oppe, og holder på å bli pyntet. I skrivende stund holder begge barna på å legge pakker under juletreet. Det er så herlig å se på!

Nå gleder vi oss bare voldsomt til i morgen alle sammen! Nyt de resterende timene av lillejulaften, så snakkes vi igjen om ikke så lenge ♥

10 kommentarer

Siste innlegg