DET VERSTE SOM FINNES

Hei alle sammen, og god kveld! Vi fikk en litt mer dramatisk 2. juledag enn hva vi så for oss på forhånd. Som jeg har fortalt dere så har minstemann vært syk i 1,5 uke nå, og det merkes på det meste hos Fredrik og meg. På søvnen, på bekymringene, på samvittigheten, og ikke minst hvor slitne vi merker at vi er. Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: Det finnes ikke noe verre enn å ha syke barn. Det gjør vondt helt inn i margen å kjenne og se hvor dårlig det mest dyrebare du har – har det, spesielt når den lille skatten din verken kan snakke, fortelle hvordan det går, eller hvor det gjør (mest) vondt.

Tidligere i dag ble jeg så redd som jeg ikke har vært på lenge, jeg fikk nesten ikke kontakt med Noah, og jeg har aldri sett et av barna mine så syk før. Bare sånn at ingen tror at jeg ikke gjorde noe på 1,5 uke før han ble så dårlig som han har vært i dag – så var jeg hos legen med han i Larvik før vi dro til Gjøvik for julen. Der fikk vi beskjed om at det kun var et virus og at han fort ville bli bra igjen. Som dere skjønner har ikke det akkurat vært tilfelle. I dag endte det med legevakten i hui og hast på Gjøvik og vi fikk sjekket at han ikke var alvorlig syk. Medisiner har han også fått! Men jeg har ikke vært så grusomt redd på lang tid. Heldigvis er den lille gutten min veldig tøff ♥

Nå har vi for ikke så lenge siden kommet hjem til leiligheten vår i Larvik og det er veldig godt å være hjemme. Barna har sett litt på en film og vi har fått pakket ut, vi hadde jo også med oss en haug med julegaver så dere kan tro vi hadde mye bagasje. Vi skal bruke resten av kvelden på filmer og kos, og siden barna sovnet på veien hjem i bilen kommer de nok ikke til å sovne med det første heller. Haha! Men det gjør ingenting, det er jo tross alt juleferie ♥

Klem

9 kommentarer
    1. Det finnest mye som er verre enn et sykt barn. Vær i det hele tatt glad for at du har barn. Vi har slitt nå i 1,5 år og nå når det for første gang gikk, mistet vi lille etter bare noen uker. Det var og er grusomt, men ikke det verste som finnest. Da går tankene mine heller til de som har mistet levendefødte barn 💖 Så jo, det finnest verre ting enn et sykt barn, selv om det følest grusomt ut, men se litt lenger enn til nesetippen. Du er utrolig heldig som i det hele tatt har to så flotte gutter! Sykdom henger alltid med, desverre.
      God bedring til Noah, og god jul til deg og dine 💕

    2. bra alt gikk bra med fine Noah<3 Ja ingenting er så vondt som syke barn når de ikke kan si hva det er, min fikk sin første astma anfall når han var 8mnd, aldri vert så redd før, trodde virkelig jeg skulle minste han :,( får tårer i øyene og bare tenke på det :,(

    3. Godt å se det går bra med han😊Kanskje det ble litt mye med reising osv når han var så syk. Vet hva det vil si å ha syke barn,og de blir fort mye værre hvis man begynner å styre for mye. Fortsatt god bedring og fortsatt god jul😊😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg