EN STOR DAG!

I dag er det en stor dag her hjemme! Fredrik fyller 21 år i dag, og vi har brukt dagen på å feire bursdagen hans. Jeg startet dagen alene med ungene sammen med frokostlaging, mens Fredrik ble liggende i sengen vår og slappe av. Frokosten jeg lagde bestod av (nesten) hjemmelagde croissanter, jordbær, vannmelon, hvit marengs, og Nutella. Pluss to iskalde cola på glassflaske! Fredrik og jeg er veldig enige om at det er få ting som slår Nutella og jordbær i kombinasjon. Ikke den sunneste frokosten kanskje, men har man bursdag så har man bursdag! Nesten hvert år lager jeg egg og bacon, så i år satset jeg på noe annet. Det falt heldigvis i smak ♥ 

Fine guttene mine som overrasker pappa med bursdagsgave. De har blitt voldsomt flinke til å kjøpe bursdagsgaver altså 😉

Vi skulle også egentlig ha en liten feiring her hjemme i ettermiddag med familien til Fredrik, men på kun et par timer ble Fredrik gradvis verre og verre i formen, og har trolig fått influensa. Vi måtte derfor avlyse selskapet og må finne en annen dag istedenfor. Haha, snakk om uflaks! Vi håper inderlig at det kun er en kraftig forkjølelse eller et eller annet. Bare. Ikke. Influensa! For øvrig er både barna og jeg i god form, så det er jo virkelig noe å smile for!

Jeg vil forresten takke så mye for den hyggelige responsen jeg har fått på mitt forrige blogginnlegg, det setter jeg enormt stor pris på. Jeg mener ikke at alle nødvendigvis være enig med meg, eller i det hele tatt forstå hvordan det er for meg, men ved å vise hverandre respekt kommer man langt! Det synes jeg er veldig viktig. Nå ser jeg skikkelig frem til helgen som starter i morgen, og så håper jeg at jeg har klart å gjøre denne dagen kjempefin for Fredrik!

17 kommentarer

Siste innlegg