VERDENS BESTE NOAH

I dag har Noah og jeg hatt masse Noah og mamma-tid sammen, noe som alltid er like koselig! Spesielt i så utrolig fint vær! Masse sol, men den største solstråla satt i barnevognen. Blideste, mest fornøyde gutten som finnes er han. Vi gikk en fin trilletur sammen i dag, og var innom noen butikker på veien. Vi startet dagen i 9-tiden i dag, i og med at han sovnet såpass sent i går – en knapp halvtime før jeg selv måtte gå og legge meg. Han får noen nye tenner, så dette er vi kjent med nå. Vi får håpe han får sove bedre til kvelden – vi har i hvert fall hatt en dag med masse aktivitet, moro og mye som har skjedd, så han sover sikkert bedre i natt får vi håpe ♥

Siden jeg såpass ofte får høre at guttene er såå like pappaen sin, så synes jeg det er så utrolig herlig å se på bilder jeg har tatt og se enkelte av mine trekk i ansiktene deres. Her ser jeg spesielt godt de blå øynene til Noah som er veldig like mine. Nå er ikke jeg mest opptatt av at han skal ligne på noen av oss som foreldrene hans, for til syvende og sist så ligner han på seg selv, og han er helt bedårende.

I dag tok Noah også sine første skritt med sko på beina på kjøpesenteret! Det synes han var veldig fascinerende, og han ble så stolt av seg selv da han fikk det til etter at han hadde prøvd et par minutter. Han klappet for seg selv og kom gående bort til meg for å gi meg en stor klem! Ting han sier og gjør smelter meg helt, han er en så omsorgsfull liten gutt full av energi som sprer så mye glede. Det er en fryd å være mamma på dager som dette, ofte tar jeg meg selv i å tenke: Jeg er så heldig som får oppleve dette. Som får se lille deg vokse opp, og som får ta del i alle gledene som følger med!

Nå er det endelig tid for at jeg skal få i meg litt middag, så jeg må avslutte her. Jeg har forresten spist vegansk i en uke nå, og det går strålende. Det føles så bra! Jeg skal ikke si at jeg er veganer for resten av livet nå, for det kan hende at jeg spiser noe av animalske produkter igjen, men akkurat nå trives jeg så godt at jeg skal fortsette slik jeg gjør ved å velge vegansk.

Etterpå skal jeg dele noe på bloggen som jeg har gledet meg veldig over som jeg håper dere vil få med dere, så følg med – så snakkes vi litt senere ♥

6 kommentarer

Siste innlegg