BARNEFRI

God lørdag alle sammen! Nå har barna vært borte fra oss i noen timer, de ble hentet av besteforeldrene sine her i Larvik rundt klokken 13.00 i dag – så vi har jo hatt en del alenetid allerede, selv om tiden stort sett har blitt brukt til å rydde. Haha, sånn er det! Nå er det i hvert fall kun litt rydding igjen før vi får litt tid sammen, og det skal bli veldig godt.

Barna ble veldig glade for å se besteforeldrene sine igjen, så selv om det er litt vanskelig for meg å gi slipp så skal det nok gå veldig bra. De har godt av å være litt borte fra meg også, spesielt minstemann som er over gjennomsnittet glad i å tilbringe tid med mammaen sin. ♥

Leo gir hadeklem til pappa!

Leo og Noah har ellers brukt lørdagsmorgenen her før de ble hentet på å danse, spise og leke sammen. Da jeg sto opp tidligere i dag, hadde nemlig Fredrik og guttene allerede vært våkne i flere timer. Jeg lurer sånn på hva de gjør akkurat nå! Jeg sitter her enda i nattkjolen min og blogger fra sofaen, så jeg må jo virkelig begynne å ordne meg snart og få på meg noen anstendige klær. Men nå er jo ikke barna her, så da kan jeg jo ta ting litt i mitt eget tempo – og akkurat det er ikke noe jeg er særlig bortskjemt på.

Noen ganger kan jeg bli litt trist av å tenke på at barna ikke vil huske alle de fine minnene vi har skapt med dem fra de var små – for barna begynner jo først å huske ting til senere i livet fra rundt 3 års alder. Jeg kan bli helt sentimental av å tenke på det, men jeg prøver å tenke at i det minste vil alltid Fredrik og jeg huske dem – også har jeg jo attpåtil dokumentert en del av de fine øyeblikkene her på bloggen.

Når bloggen er lagt ned i fremtiden og jeg har den lagret privat, gleder jeg meg til å vise dem blogginnleggene når de er store. Og Leo blir jo tross alt 3 år i mars nå! Jeg husker merkverdig mye fra jeg var liten, noen ganger når jeg har snakket med mamma har hun blitt litt overrasket over ting jeg har husket fra den tidlige barndommen min. Enkelte minner jeg husker som jeg har gjenfortalt henne, har hun sagt at skjedde da jeg var 3-4 år. Det gjør det litt ekstra gøy å tenke på at Leo snart vil være på samme alder!

Nå skal vi nyte en barnefri kveld og uansett hva dere finner på i kveld, så håper jeg dere koser dere! Vi snakkes ♥

9 kommentarer
    1. Min gutt som er noen mndr eldre enn din eldste husker masse fra han var 1-2 år faktisk 🙂 Kanskje ikke helt vanlig, men veldig moro når han spør meg om “husker du den gangen vi…..” og fortelle detaljert!

    2. så godt med litt barnefri, alle har godt av det 🙂 og de koser seg når de er hos besteforeldrene 🙂 kos deg med fredrik 🙂

    3. Skjønner at det kan være litt trist å tenke på at det ikke vil bli husket. Men, tenk på det sånn: dersom de ikke hadde hatt kjærlige foreldre som skaper gode minner, så hadde det satt seg. Det hadde blitt husket.
      Så på en måte husker de det allikevel <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg