JÆVLA MAMMABLOGGERE

Det er mulig jeg er den unormale, men hvis det er noe jeg ikke liker – måtte det være matrett eller tv-program, så holder jeg meg rett og slett bare unna.

For hvis jeg ikke liker volvo, så kjøper jeg meg ikke en volvo. Hvis jeg ikke liker kjoler, så dropper jeg å gå i kjole. Hvis jeg ikke liker frossenpizza, så kjøper jeg ikke frossenpizza – og jeg trenger hvert fall ikke å spise det.

Det er det som er så fint med å være et menneske som har fri vilje. Jeg må ikke spise appelsiner fordi andre gjør det, jeg kan heller finne noe jeg liker selv.

Hvis det er noe jeg ikke kan fordra, så oppsøker jeg ikke dette. Da finner jeg heller på noe annet, for hvorfor i alle dager bruke tiden sin på noe man ikke en gang liker? Det er jo så mye bedre å bruke den tiden på noe man faktisk liker eller får noe ut av.

Hater jeg damehåndball, så ser jeg ikke på det.

Hater jeg fotball, så trenger jeg ikke spille det.

Vil jeg ikke ha kjæreste, så skaffer jeg meg ikke det.

Og hvis jeg ikke liker mammablogger, så leser jeg heller ikke mammablogger.

12 kommentarer

Siste innlegg