BABYSHOPPING

Hei dere! Tidligere i dag var det så mye sol her i Larvik at jeg begynte å glede meg stort til våren, håper jeg ikke er den eneste som kjenner at det får greie seg med vinter nå. Haha! Men heldigvis er vi inne i februar, og neste måned er jo faktisk en vårmåned. Det gleder rett og slett hjertet mitt, skal jeg si dere.

I dag har vi vært nede i byen en tur for litt klesshopping til Noah! Det slo meg i dag da jeg sa til Fredrik at vi måtte på litt babyshopping, og han bare svarte med å si: “Noah er ikke noen baby lenger han nå altså” og jeg ville bare stå på mitt og argumentere videre med at han selvfølgelig var baby, før jeg tenker på at han kan vel strengt tatt ikke kalles noen baby lenger. Han er en liten gutt, men ingen baby – selv om Leo fortsatt kaller han baby, og selv om begge barna alltid vil være «babyen min» selv om de ikke er baby i alder, hvis dere skjønner? Hvor synes dere grensa går for hvor lenge man kan kalle barnet sitt for baby?

Jeg driver, som jeg skrev om for et par uker siden her inne, og rydder i klesskapene til ungene på grunn av byttingen av soverommene våre – så da jeg innså at Noah manglet noen plagg for litt siden, bestemte vi oss for at vi like gjerne kunne ta det i dag. Jeg var også på Barnas hus forrige uke fordi vi hadde et gavekort der som vi hadde fått til Noah sin bursdag. Mamma var med meg dit da hun var her på besøk, og hjalp meg til å velge ut litt annet som han også manglet ♥ Strømpebukser i blånyanser, litt ull, og noen fine nye bodyer. 

Jeg fikk også gleden av å hente Leo i barnehagen i dag, og det er som alltid dagens høydepunkt! Nå husker jeg ikke eksakt sist gang jeg kjøpte klær til Leo, men da jeg gjorde det synes jeg var ordentlig rart og uvant at jeg skulle gå på stor-gutt avdelingen for å kjøpe klær til ham.  Han er nok litt liten for alderen selv om han har begynt å ta det igjen nå, så det var først nylig at vi begynte å kjøpe størrelse 98 (3 år) i klær til han, og det er enda ganske stort til han i de fleste plagg. Hehe!

Nå skal jeg en tur på butikken siden barna er i seng. Håper dere har hatt en veldig fin tirsdag!

12 kommentarer

Siste innlegg