EN LITEN DATE..

God kveld dere! Det er ikke så alt for lenge siden Fredrik, Noah og jeg kom inn dørene etter at Fredrik og jeg skulle på en liten date (med Noah på slep, haha!) Leo har vært på besøk hos farmoren sin i dag, så derfor var det bare oss tre og vi tenkte at vi like gjerne kunne utnytte denne muligheten til å finne på noe utenfor hjemmet. Vi er ikke akkurat så ofte ute og spiser sammen lenger, delvis fordi det er et sirkus med to barn ute på restaurant, og delvis fordi vi ikke finner tid til det. Vi spiste nydelig mat, og de hadde til og med vegansk burger der! Ikke alt tilbehøret var vegansk, så da spiste jeg bare det jeg kunne spise. Noah var også eksemplarisk, og det var den roligste og hyggeligste middagen vi har spist sammen på lenge.

Noen vil kanskje ikke kalle det en date siden Noah var med, men jeg tenker heller at jeg fikk en date med to gutter jeg elsker, istedenfor bare Fredrik. Dobbelt så mye kos! Vi legger inn en skikkelig innsats om dagen til å finne på ting som kan styrke forholdet vårt, siden vi som kjent er inne i en vanskelig periode. Og når jeg tenker over det, har vi faktisk ikke vært ute alene på date siden juni i fjor, da var vi på Farris bad. Det gjør ingenting det altså! Da blir det jo egentlig bare enda mer spesielt, siden vi ikke gjør det så ofte ♥

5 kommentarer
    1. så fine bilder av alle 3
      håper maten smakte godt og at daten gikk veldig bra
      du har en utrolig fin blogg
      Kan du vær så snill ta en tur innom bloggen min :)? Legge igjen en kommentar :)?

    2. Hvis dere fremdeles har følelser for hverandre så må dere stå på. Småbarnstiden er slitsom og man glemmer å være kjærester opp i alt. Prøv å sett pris på de små tingene dere gjør sammen i hverdagen. F.eks spise sein middag når barna er i seng. Spille noe sammen eller bare å prate sammen ☺

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg